Ryggelyset lyser konstant '04 A4 B6

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om det er noen logisk grunn til at ryggelysene mine plutselig lyser hele tiden når bilen er i gang? Regner med det kanskje er en ryggelysbryter et sted på denne bilen? Hvor er den isåfall og hvordan er det å komme til for å nå den for et evt bytte?

 

Har kjørt full vagcom test men ingen feil..Så skulle hatt litt hjelp:)

 

Er irriterende å kjøre med "arbeidslysene" på bak der, det er sikkert deilig for de bak å få det kraftige lyset rett i ansiktet på kvelden:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå over jordings punkter til lyktene å sånn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

ser denne tråden er gammel, men jeg har samme problemet på min A4 B6.

Fant du ut av det?

mvh

Stein A.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2001 A6 hvor ryggelyset begynte å lyse konstant. Skifta ryggelysbryter som var defekt.

 

Må jeg inn på VAGCOM for å endre noe etter byttet? Nå virker ikke ryggelyset i det hele tatt.:confused:

bryter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet ryggelysbryter på min 2003 modell Passat, der var det bare å montere ny bryter så var alt i orden. Kan ikke tenke meg at en må inn med VCDS på en 2001 modell....... Men det er bare noe jeg antar. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag virker ryggelyset i 2, 4 og revers:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er løst. Bryteren satt ikke skikkelig inne i boksen.: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Løfter denne tråden da jeg har samme problem, men jeg finner ikke ut hvor bryteren sitter :confused:

Noen som kan svare meg på det?

Jeg har en A6 2002 1,9 TDi 6-trinns manuell kasse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren sitter på venstre siden av girkassen, litt høyt opp mener jeg å huske:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.