Anbefalte innlegg

Hvordan modell er det?

 

Er en B8.. Men jeg ser jo nå at du bor i nittedal og har en grå B8! så tipper det er din:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er gubben sin tenker jeg :)

 

Nydelig B8 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint å være nordlending sørpå!

 

Så en blå MK5 R32, og en hvit MK7 R (eller R-line) med svart tak kjøre gjennom Kongsberg i dag i ettermiddagsrushet.. Pene biler!

 

Noen her inne sine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en svart rs4 i galgeberg-ryen tunnelen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Titter på en passat 3c med regnr SU400xx utenfor ammerudveien 60. Fin bil med klubbmerker. Hvem der? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min! Faren min venter i bilen, jeg er ute om 2min[emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min! Faren min venter i bilen, jeg er ute om 2min[emoji14]

 

hehe såpass! så jeg er ikke alene som klubbmedlem i blokka her nei? Bilen min står parkert nede på parkeringsplassen. Flytter på tirsdag da =)

 

Tenkte jeg skulle ta bilde og poste, men litt sjenert når noen sitter i bilen haha :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe såpass! så jeg er ikke alene som klubbmedlem i blokka her nei? Bilen min står parkert nede på parkeringsplassen. Flytter på tirsdag da =)

 

Tenkte jeg skulle ta bilde og poste, men litt sjenert når noen sitter i bilen haha :P

Bodd her halvannet år jeg :)

Har sett no div medlemsbiler foran blokka, mener jeg har sett en tilsvarende passat, og en Audi muligens?

 

Bilde.. Av verdens mest møkkete bil? Like greit å droppe det[emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bodd her halvannet år jeg :)

Har sett no div medlemsbiler foran blokka, mener jeg har sett en tilsvarende passat, og en Audi muligens?

 

Sett en lik passat som deg som ser litt sliten ut med klubbplater bak bare(eller var det foran?) Men a6'n min står værtfall ute å fryser. Gadd ikke å betale 500 for parkeringshus de 2 månedene vi har bodd her fast før nye leiligheten er klar =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett en lik passat som deg som ser litt sliten ut med klubbplater bak bare(eller var det foran?) Men a6'n min står værtfall ute å fryser. Gadd ikke å betale 500 for parkeringshus de 2 månedene vi har bodd her fast før nye leiligheten er klar =)

 

Jeg gadd å betale, lett verdt det når snøen kom[emoji14]Da har jeg sett A6'en flere ganger her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gadd å betale, lett verdt det når snøen kom[emoji14]Da har jeg sett A6'en flere ganger her :)

Trengs ikke med webasto. Har bare skrapet ruta en gang så langt i vinter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem var det som passerte meg rundt Taraldrud i går etter klokken 16? Hvit Passat B7? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem var det som passerte meg rundt Taraldrud i går etter klokken 16? Hvit Passat B7? :)

 

Det var nok meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok meg ;)

 

Tenkte meg at det måtte være deg :) Jeg trodde det var snuten først :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg at det måtte være deg :) Jeg trodde det var snuten først :P

Av en eller annen grunn så er det mange som legger seg til siden når jeg kommer : rolleyes

Ser den virkelig så snut ut? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så er det mange som legger seg til siden når jeg kommer : rolleyes

Ser den virkelig så snut ut? :D

 

Nei, heller det at du la deg på siden av meg på rettstrekka og lå akkurat litt bak meg så jeg ikke så hvem det var :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte forbi en gul MK5 Golf med R32 stuss i dag tidlig rett ved Bryn/Hellsfyr på ringen. Du var sørgående og sto i køen for å kjøre inn i Brynstunellen. Medlem eller vet noen om denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hang bak og litt på siden av en rød A4 stv. med UR-skilter i dag tidlig. Smukk bil, noen herfra sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjermbilde.jpg

 

Synes jeg ser en kjent Transporter på headlineren til VG i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bd941699532fc4bcf3af9c5545f3b28a.jpg

 

Traff på denne i Sinsenkrysset i dag 12:25

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det være Kjell mon tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte etter'n på ring3 også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en baby blå A4 som så veldig lav ut i motgående på motorveien ved Fjellhamar for 30 min siden. Så ganske hårete ut de få øyeblikkene jeg rakk å se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet mest sannsynlig samme bilen ista på ca samme tidspunkt i rundkjøringa ut av Skjettenbyen.

Rød felger mener jeg å huske?

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.