Trøndelag Lokallag - Rabattavtaler

Anbefalte innlegg

Hei alle rabattsultne trøndere og innflyttere :P

 

Tilsynelatene skal vi ha følgende rabattavtaler: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28647

 

Men de blei ikke oppretta i går, så her er det behov for en gjennomgang som jeg vil ta opp på nærmeste styremøte i lokallaget vårt.

 

Holder denne tråden oppdatert ettersom vi får snakket med de forskjellige leverandørene, og det er lov for vanlig medlemmer å lage rabattavtaler også :)

 

------------

 

Skaun Dekkservice

Har det meste innen dekk og felg.

opptil 45% rabatt

 

Retting av felger til overkommelig pris

 

https://www.facebook.com/Skaun-Dekkservice-662843693817091/?fref=ts

http://www.skaundekkservice.com/

 

Byåsen Bilskadesenter AS - 20% rabatt.

 

Orkdal Bil AS - Opp til 23% avhengig av deler.

23% rabatt oppnås på Slitedeler - Oljefilter, dieselfilter, luftfilter, pollenfilter, registerreimsett etc...)

Så med det vil jeg anbefale alle medlemmer å ringe Orkdal Bil for å høre på pris og om salget til medlemmer øker, så tar jeg en prat med Orkdal Bil igjen for å forhandle enda bedre rabatt.

10% rabatt på verkstedbesøk.

 

Meca, der har vi 23% på alt av slitedeler og 44% på olje og filter.

 

Torshov - Gir oss rabatt, avhenger av vare som kjøpes.

 

Møller Trondheim - 10% på deler og rekvisita.

 

ES-Tuning: Originaldeler for VW og Audi, trim av motor og eksos. Utfører chiptrim av både turbo og sugemotorer.

Telefon: 920 31 818

Epost: info@estuning.no

Adresse: Tempevegen 31, Trondheim

http://www.estuning.no/

 

Lade Dekkservice! Prosent sats er umulig å si da det kan variere på vær enkelt vare, tilogmed på samme merke. Spør etter Håkon Weidemann og si du er medlem av klubben.

 

 

Alle rabatter krever visning av gyldig medlemskap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gjennomgår de rabattavtaler vi har i vår egen liste etter styremøte, men det er også kjekt og lov å komme med forslag om det er spesifikke leverandører dere medlemmer syns vi kan kontakte for å prøve å lage en rabattavtale.

 

Bør ikke være konkurrenter av bedrifter vi allerede har avtaler med, da det er en av årsakene til at vi får rabatter naturligvis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om det er stor intresse for det mn om vi ikke har rabattavtaler med firma som driver med oppretting og lakkering kunne kanskje det være noe å prøve å få til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om det er stor intresse for det mn om vi ikke har rabattavtaler med firma som driver med oppretting og lakkering kunne kanskje det være noe å prøve å få til?

 

Jeg har prøvd å fikse dette i ca to år nå, men partneransvarlig i klubben får ikke fingeren ut av ræ: mad :a si.

Etter mange henvendelser til diverse personer i klubben, uten å få respons, så har ikke jeg gjort noe mere med det.

Er snakk om en grei rabatt avtale med Byåsen Bilskadesenter jeg prøver å fikse da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette klarer vi og fikse lokalt da. Kan ta kontakt med Roy, Vidar , Marius eller meg så skal vi nok få satt opp en lokal avtale med klubben ASAP :)

Sentrale avtaler tar dog litt tid for tiden , da vi har bare "halvt" styre og ikke no partner ansvarlig. Håper dette endrer seg når det nye styret blir valgt.

 

-Georg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette klarer vi og fikse lokalt da. Kan ta kontakt med Roy, Vidar , Marius eller meg så skal vi nok få satt opp en lokal avtale med klubben ASAP :)

Sentrale avtaler tar dog litt tid for tiden , da vi har bare "halvt" styre og ikke no partner ansvarlig. Håper dette endrer seg når det nye styret blir valgt.

 

-Georg

 

Det er vel egentlig kun intressant for lokale medlemmer dette og da, så holder vel med en lokal avtale?

Kan ikke noen av de som kan ta tak i dette sende meg en pm med info om hvordan vi går frem da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan høre en plass jeg også om det er intresse for flere steder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noen avtale me lakkverksted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke kommet meg i vei

må bare få gjort ferdig trackday på Kall først :)

Så skal jeg sparke meg selv bak å få spurt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noen avtale me lakkverksted?

 

Sendt e-post til Svein Åge sin far og avventer på svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den rabatt avtalen er 100% sikker.

Det er kun det formelle som gjenstår.

Skal purre på han i morgen jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert da blir d kansje lakk på dieseldyre mitt hehe, snakker vi mange prosent foresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å fikse dette i ca to år nå, men partneransvarlig i klubben får ikke fingeren ut av ræ: mad :a si.

Etter mange henvendelser til diverse personer i klubben, uten å få respons, så har ikke jeg gjort noe mere med det.

 

Sentrale avtaler tar dog litt tid for tiden , da vi har bare "halvt" styre og ikke no partner ansvarlig. Håper dette endrer seg når det nye styret blir valgt.

 

Interimstyret har som Georg sier ikke kapasitet til å følge opp partneravtaler i noen særlig grad. Det vil forhåpentligvis forbedre seg når en får på plass et fulltallig styre igjen senere i år, men basert på tidligere års erfaringer (både i og utenfor styret) så vil jeg tro dette med fordel kan overføres delvis til lokallagene ved at de som har kontakter eller forslag til lokale firmaer en ønsker å få til klubbavtale med gjør dette selv i samarbeid med lokallagslederen/lokallagsstyret. Når en avtale er på plass så kan dette informeres hovedstyret/partneransvarlig og legges inn i rabattoversikten her:

http://www.vwaudi-club.no/index.php?option=com_content&view=section&id=2&Itemid=23

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orkdal Bil AS - Opp til 23% avhengig av deler.

23% rabatt oppnås på Slitedeler - Oljefilter, dieselfilter, luftfilter, pollenfilter, registerreimsett etc...)

Så med det vil jeg anbefale alle medlemmer å ringe Orkdal Bil for å høre på pris og om salget til medlemmer øker, så tar jeg en prat med Orkdal Bil igjen for å forhandle enda bedre rabatt.

10% rabatt på verkstedbesøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orkdal Bil AS - Opp til 23% avhengig av deler.

23% rabatt oppnås på Slitedeler - Oljefilter, dieselfilter, luftfilter, pollenfilter, registerreimsett etc...)

Så med det vil jeg anbefale alle medlemmer å ringe Orkdal Bil for å høre på pris og om salget til medlemmer øker, så tar jeg en prat med Orkdal Bil igjen for å forhandle enda bedre rabatt.

Jeg fikk 20% rabatt når jeg bestillte et deksel til taklyset i A6'n..:) Var innom en forhandler av Orkdal Bil på nyåret, Bilsenteret Bjugn (VW/Audi) og de hadde ikke rabatt avtale sa de. Syns det virker litt rart, når jeg fikk 20% av Orkdal Bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk 20% rabatt når jeg bestillte et deksel til taklyset i A6'n..:) Var innom en forhandler av Orkdal Bil på nyåret, Bilsenteret Bjugn (VW/Audi) og de hadde ikke rabatt avtale sa de. Syns det virker litt rart, når jeg fikk 20% av Orkdal Bil?

 

Først i dag jeg har fått en avtale med Orkdal Bil, så det har vel ikke vært noen avtale som jeg vet om tidligere.

 

Jeg har forsåvidt heller ikke snakket om underforhandlere av Orkdal Bil. Blir ikke helt klok på detta Møller,etc,etc systemet :P

 

----------------------

 

Også lagt til at vi får 10% rabatt på verkstedet til Orkdal bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først i dag jeg har fått en avtale med Orkdal Bil, så det har vel ikke vært noen avtale som jeg vet om tidligere.

 

Jeg har forsåvidt heller ikke snakket om underforhandlere av Orkdal Bil. Blir ikke helt klok på detta Møller,etc,etc systemet :P

 

----------------------

 

Også lagt til at vi får 10% rabatt på verkstedet til Orkdal bil :)

Hmmm..Jeg fikk 20% da jeg kjøpte det dekslet der, viste frem klubbkortet mitt også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Autoproducts på Tiller i dag, (å svidde av noen høvdinger), spurte om VACN hadde avtale med de...

Han sa at det ikke forelå en avtale, men jeg fikk 10% "motorsportrabatt" likevel:)

Kanskje noen i styret kan prøve å forhandle avtale med de?: rock :

 

Og kanskje styret kan gjennomgå de avtalene som allerede foreligger?

Det er tross alt ei stund siden Håkon Sandberg la de inn (21.06.2005, 01:09)...

 

Hva med å snakke med Lakkspesialisten f.eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm..Jeg fikk 20% da jeg kjøpte det dekslet der, viste frem klubbkortet mitt også:)

 

Ingenting er bedre enn det, og jeg har fått en forklaring på hvordan dette henger sammen. Orkdal Bil eier en aksjeandel i Bilsenteret Bjugn, som er en selvstendig servicepunkt for VW. Orkdal Bil har ingenting med den daglige driften av Bilsenteret Bjugn, forutenom at de har en selger stasjonert der. Men jeg har fått kontakt informasjon til Bilsenteret Bjugn og skal til uken kontakte de for å få en avtale der også. Trøndelag er stort nok til at vi kan ha litt flere avtaler, selvom det gir økt rabatt jo flere som handler fra samme leverandør :)

 

Var innom Autoproducts på Tiller i dag, (å svidde av noen høvdinger), spurte om VACN hadde avtale med de...

Han sa at det ikke forelå en avtale, men jeg fikk 10% "motorsportrabatt" likevel:)

Kanskje noen i styret kan prøve å forhandle avtale med de?: rock :

 

Og kanskje styret kan gjennomgå de avtalene som allerede foreligger?

Det er tross alt ei stund siden Håkon Sandberg la de inn (21.06.2005, 01:09)...

 

Hva med å snakke med Lakkspesialisten f.eks?

 

Vet ikke om du sikter til hovedstyret eller lokallagsstyret, men jeg jobber nå innimellom med noen avtaler og det vil komme litt etter litt :) Om det er noen steder medlemmer ønsker at vi i lokallagsstyret skal kontakte, så er det fint med et navn og nummer vi kan ringe :)

 

Motorsportrabatt er gode saker :) Høres ut som det er grei skuring å få til en avtale med Autoproducts på Tiller, så det legger jeg inn i agendaen framover.

 

Avtalene Håkon skreiv i 2005 er selvfølgelig litt bob bob og det har vi starta å gjøre noe med, så vi prøver å gjennomgå de avtalene det er skrevet at vi har og eventuelt nye avtaler.

 

Skal ta opp kontakten med Svein Åge Bråthen her om oppretting og lakkering :) Har notert meg Lakkspesialisten også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig bra om dere går igjennom de avtalene som gjelder lokalt og blir det noen utfordringer bistår jeg gjerne.

Vi i hovedstyret jobber først og fremst med landsdekkende avtaler som kommer alle medlemmer tilgode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du sikter til hovedstyret eller lokallagsstyret, men jeg jobber nå innimellom med noen avtaler og det vil komme litt etter litt :) Om det er noen steder medlemmer ønsker at vi i lokallagsstyret skal kontakte, så er det fint med et navn og nummer vi kan ringe :)

 

Motorsportrabatt er gode saker :) Høres ut som det er grei skuring å få til en avtale med Autoproducts på Tiller, så det legger jeg inn i agendaen framover.

 

Var vel i hovedsak lokallagsstyret jeg tenkte på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først i dag jeg har fått en avtale med Orkdal Bil, så det har vel ikke vært noen avtale som jeg vet om tidligere.

 

Jeg har forsåvidt heller ikke snakket om underforhandlere av Orkdal Bil. Blir ikke helt klok på detta Møller,etc,etc systemet :P

 

----------------------

 

Også lagt til at vi får 10% rabatt på verkstedet til Orkdal bil :)

 

Får man kjøpt deler til Audi der ennå? Har kjøpt der tidligere men nå har de jo sluttet å selge Audi. Hva med service på Audi? Jeg pleide å ta servicen på Stjørdal (selv om jeg bor på Berg i byen) men fikk brev om at Møller Trondheim var eneste "autoriserte" audiverksted i sør-trøndelag. Så nå tar jeg service i byen og er "kjempefornøyd", til og med oljeskiftet klarte de å rote til forrige gang: dum :

 

Ellers all ære for jobben dere gjør med å skaffe oss avtaler: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man kjøpt deler til Audi der ennå? Har kjøpt der tidligere men nå har de jo sluttet å selge Audi. Hva med service på Audi? Jeg pleide å ta servicen på Stjørdal (selv om jeg bor på Berg i byen) men fikk brev om at Møller Trondheim var eneste "autoriserte" audiverksted i sør-trøndelag. Så nå tar jeg service i byen og er "kjempefornøyd", til og med oljeskiftet klarte de å rote til forrige gang: dum :

 

Ellers all ære for jobben dere gjør med å skaffe oss avtaler: ja :

 

Stemmer ikke at Møller er eneste autoriserte verksted nei, eneste som er autorisert til å selge ny audi stemmer.

Orkdal bil er fortsatt autorisert til å gjøre alt på Audi, slik som før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man kjøpt deler til Audi der ennå? Har kjøpt der tidligere men nå har de jo sluttet å selge Audi. Hva med service på Audi? Jeg pleide å ta servicen på Stjørdal (selv om jeg bor på Berg i byen) men fikk brev om at Møller Trondheim var eneste "autoriserte" audiverksted i sør-trøndelag. Så nå tar jeg service i byen og er "kjempefornøyd", til og med oljeskiftet klarte de å rote til forrige gang: dum :

 

Ellers all ære for jobben dere gjør med å skaffe oss avtaler: ja :

 

Æ bruke kun Orkdal bil, d e kun salg av ny Audi dæm ikke har lenger.

Så service og deler har dæm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ bruke kun Orkdal bil, d e kun salg av ny Audi dæm ikke har lenger.

Så service og deler har dæm :)

 

Dette stemmer helt fint ja, har både servicepunkt og delesalg av Audi.

Vil også føye til at vi holder åpent til kl 19:00 hver torsdag, og 10:00-14:00 lørdag.

Slik kan dere fra Trondheim-by også rekke turen innom : )

 

OBS: Lørdagsstengt Juni, Juli og August!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.