Anbefalte innlegg

Tenkte bare det var greit å ha et sted å "dumpe" innom for å skrive litt bajs til hverandre.

 

Jeg er god til å prate tull, så om noen andre også henger seg på så tenker jeg det blir liv i denne tråden :)

 

Er denne Gjøvikmarken noe særlig forresten? For den pågår nå denne helga, gjør den ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tala tull er je ganske god på å ... : smil :

 

Gjøvik-marken er vel noe man må ha med seg egentlig. Ikke fordi det er så innmari spennende, men høsten blir liksom ikke den samme uten Markensgampen da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, åsså er det Hamarmarken til neste helg?

 

Er disse marken'ene bare sånne salgsboder og karuseller, eller foregår det noe spennende?

Vi har noe som heter Rennebumartnan oppe der jeg kommer fra, og Fårikålfestivalen hjemme på Oppdal, men der er det heldigvis ikke noe sånn juggelsjapper, på Rennebumartnan så handler det om håndtverk, kunst og slikt, mens fårikålfestivalen.. ja det sier seg vel selv egentlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse salgsboder med masse ræl, konserter på kvelden og ellers karuseller og litt diverse utvalg av mat og sånt. Det er vel essensen.

Meeeen, det er liksom rart med tradisjonen - så man må jo dit : rolleyes

 

Dessuten så er det ganske moro etter man har fått unger da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, jeg ser underholdningsverdien i det, jeg har det samme forholdet til disse tinga oppi trøndelag også. ikke at det er så jævla spennende liksom, men det er blitt tradisjon, og så treffer man masse kjentfolk da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ta en tur på Hamar Martn neste helg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg en tur på Hamar Mart`n jeg å til neste helg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om jeg må "blindteste" begge to da, og komme med en ildfakkel om hvilken marken som er best, hæll? :D

Dæ ær kællt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva driver folk med ? :D kjeder meg ikke haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar oppvasken, så nå skriver jeg med zalo-skum på knokene.. :P

Vi er på utkikk etter hus for tia, og her vi bor nå er det ikke plass til oppvaskmaskin, gjett om DET er hat da..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjeder meg ihvertfall. sjukmeldt etter ei bilulykke å får ikke lov å gjøre stort.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar oppvasken, så nå skriver jeg med zalo-skum på knokene.. :P

Vi er på utkikk etter hus for tia, og her vi bor nå er det ikke plass til oppvaskmaskin, gjett om DET er hat da..!

 

hus må da være lett å få tak i ? :P

ekke håndvask digg a ?: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, finnes hus til salgs, men vi er en del kresne, to barn følger også med på flyttelasset her. Har vært med på budrunder på tre stk, to av de endte kommunen opp med å kjøpe foran øynene på oss, frustrerende følelse egentlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haff skjønner jeg godt :/ hvor har dere sett på da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi skal ha hus her i Brumunddal, har vært med på budrunder på to hus rett ved fagerlundskolen og ett i furnesvegen.

Men nå ser vi etter alternativer sånn halvmidlertidig i vente på en ny vår, er som regel en boom av hus til salgs utpå våren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver og rydder ut "garasjen" så jeg får begynt med 2`er golfen snart: ) Trang garasje, men det får gå under demontering: ) heh:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar oppvasken, så nå skriver jeg med zalo-skum på knokene.. :P

Vi er på utkikk etter hus for tia, og her vi bor nå er det ikke plass til oppvaskmaskin, gjett om DET er hat da..!

 

hus må da være lett å få tak i ? :P

ekke håndvask digg a ?: haha :

 

Vi som er skikkelige entusiaster burde kanskje ikke bruke maskinvask inne heller ? : haha :

 

hoho

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha nei får begynne å bruke vaskehanske :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen som tilfeldigvis vet om en ledig, billig leilighet/hybel i Lillehammer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få bo med meg ? : D haha. Men nei, desverre. De fleste er vel stappa fulle med studenter som meg selv : rolleyes

 

Har forresten spilt volleyball sammen med "skolelaget" i dag : D Lenge sia sist, men artig å starte på igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som kjører en go'senka B5 Avant, Simen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som kjører en go'senka B5 Avant, Simen?

 

Stemmer det :)

 

Men kan ikke å huske å ha sett noen Scirocco av gamle typen eller Passat ? : (

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører skranglete Passat med rusta panser om dagen, spotta deg ved rundkjøringa ovenfor HiL forrige uke. : ja :

 

Hvis du kommer over en ledig hybel får du gi en lyd, jeg leier på Hafjell for tida... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaa : ) Da er jeg med. Du får blinke, tute og herje om du møter meg. I værste fall skifte fil. Jeg er vanskelig å få kontakt med når jeg kjører. Fokuserer mest på hvordan veien er foran meg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha nei får begynne å bruke vaskehanske :D

 

Og tørke med microfiber selvsagt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.