Viktig meld ang. KLUBBMERKER!!

Anbefalte innlegg

Neida, kan godt hende de sitter godt altså,men jeg skulle ønske de kunne sitti fast på innsiden av ruten. Blir litt proffere finish da syns jeg.
Vi kan kanskje få laget noen i speilvendt, så de kan festes på innsiden. Skal ta dette opp med gutta i styret, og høre med leverandør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skiltplater, men ille klistremerker :) er det kommet nye merker mer det forrige designet nå Thomas? Skulle hatt noen selv og :)
Vi har bestilling inne på nye merker, så jeg henter ut fortløpende, ligger noen i klubbvogna, så de vil være tilgjenglig på Våler treffet åsså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sku hatt på RS6`n vettu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med sending av merker? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, vi har ikke motatt noe, men har vel heller ikke purret på det forsåvidt. Fins vel med det nye deignet, men der er ikke aktuelt å bruke for min egen del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror neppe det nye designet kommer til å kle B4'en min heller, så om det er muligheter for det gamle, så tar jeg gjerne det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom sekreæriatet på Våler nå til helga så er det mulig vi finner noen merker med gammelt design. Spørr etter meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har både av gammelt og nytt design i hengeren. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at dette er en gammel tråd. Men prøver meg allikevel. 
Jeg er på uskikk etter klubbmerker til bilen. Hørte med ledelsen som anbefalte meg å høre med lokallaget først. Noen som har? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ser at dette er en gammel tråd. Men prøver meg allikevel. 
Jeg er på uskikk etter klubbmerker til bilen. Hørte med ledelsen som anbefalte meg å høre med lokallaget først. Noen som har? 

 

Usikker på hva eller hvem som blir ditt lokallag, men vi i Drammen Lokallag har på lager ✌️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Usikker på hva eller hvem som blir ditt lokallag, men vi i Drammen Lokallag har på lager ✌️

Har du par stykker å avse til en østfolding? :) Betaler selvfølgelig for frakt.

Lokalllaget her har dessverre ikke.

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har du par stykker å avse til en østfolding? :) Betaler selvfølgelig for frakt.

Lokalllaget her har dessverre ikke.

 

 

 

 

Vi har lokallagstreff førstkommende mandag, materialforvalter skal har med, så får nok fikset noe da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Vi har lokallagstreff førstkommende mandag, materialforvalter skal har med, så får nok fikset noe da.

Det hadde vært supert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Det hadde vært supert :)

 

Ting tar tid, åsså er jeg litt treg.

Men om du sender meg en melding med navn og adresse på 95201213, så skal jeg få sendt merker til deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.