Viktig meld ang. KLUBBMERKER!!

Anbefalte innlegg

Har nå fått tilbakemeld fra John Kopperud, som på ekstraordinært styremøtet nå er valgt tilbake som Leder for hovedstyret!

 

Bare å beklage til alle som sitter å venter på klubbmerker, men jeg vil ikke få utlevert nye merker før til våren!

Dette mye på grunn av sesongen vi er inne i, med isskraping og kulde som gjør at holdbarheten på merkene blir minsket, men også fordi det skal gjøres vurderinger på hvorvidt de skal ha EN type merker, og ikke forskjellige typer, samt om dette skal bestilles fra nettshop eller deles ut til lokallagsledere!

 

Men jeg har bedt om at dette blir avklart i god tid før våren, slik at bilene kan få på merker og plater før sesongen er i gang!

 

Så vil jeg komme med tilbakemelding så FORT jeg hører noe mer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig en ordentlig tilbakemelding på dette, knall! Så får vi håpe ting går smertefritt til våren =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var på tide med en ordentlig tilbakemelding nå!

Så får vi som du sier håpe det kommer i god tid til våren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aksess hvor vi bestiller sklitplater og merker fra var tomme for merker pr 30.03.

Vi har bestillt nye merker som da leveres til Aksess, og jeg sender ut til lokallagene når de ber om dette.

 

Så send meg mail på john-arne.overby@vwaudi-club.no hvis dere trenger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aksess hvor vi bestiller sklitplater og merker fra var tomme for merker pr 30.03.

Vi har bestillt nye merker som da leveres til Aksess, og jeg sender ut til lokallagene når de ber om dette.

 

Så send meg mail på john-arne.overby@vwaudi-club.no hvis dere trenger!

 

Når tror du Aksess har merkene? Skulle gjerne hatt noen før Valdres-treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når tror du Aksess har merkene? Skulle gjerne hatt noen før Valdres-treffet.

 

Det vet jeg dessverre ikke.

Skal sjekke opp med merkeprodusenten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg dessverre ikke.

Skal sjekke opp med merkeprodusenten.

 

Syns der her er veldig dårlig. Østfold lokallag har ventet på meker siden før Rudskogen treffet i fjord.

Skal ikke ta 8 mnd å skaffe noen små merker:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns der her er veldig dårlig. Østfold lokallag har ventet på meker siden før Rudskogen treffet i fjord.

Skal ikke ta 8 mnd å skaffe noen små merker:confused:

 

Det vet jeg ikke noe om.

Jeg bestilte merker 30.03.2011 da jeg fikk vite at Aksess var tomme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye koster klubbmerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som ikke var på fredriksten treffet, har jeg gleden av å meddele at jeg endelig er i besittelse av klubbmerker igjen : rock :

 

De tidligere merkene er utgått, og har fått to nye!

Disse har ikke løse bokstaver som tidligere, men er hele klistremerker! Da slipper man hvertfall å miste en og en bokstav iløpet av vinteren.

 

Den ene er altså hel-sølv, hvor bokstavene er gjennomsiktige

Den andre har sølv bokstaver, med gjennomsiktig ramme

I tillegg har jeg fortsatt jubileumsmerker fra 08, om noen skulle savne disse.

 

Merkene ser dere her :

salgsbilder4(2) 031.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker litt ymse ting her, noen sett med klistremerker og også skiltholdere.

Hva er prisene på de forskjellige?

 

Trenger da klistremerker av typen sølv bokstaver med gjennomsiktig ramme, og også gjerne jubileumsmerker samt skiltplater av både kort og lang type.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker litt ymse ting her, noen sett med klistremerker og også skiltholdere.

Hva er prisene på de forskjellige?

 

Trenger da klistremerker av typen sølv bokstaver med gjennomsiktig ramme, og også gjerne jubileumsmerker samt skiltplater av både kort og lang type.

 

Jeg har det du ønsker hjemme. Merker er gratus, mens skiltholder koster 50 kr stk.

Hvem skiltholder ønsker du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har alt hjemme kan du ordne dette Martin, men vil bare opplyse dere, og alle andre om at den betse løsningen for alle når det gjelder skiltplater, er å møtes, helst på lokallagstreff, evnt andre steder om dette ikke passer!

Grunnen er at det kostet meg 200,- kr i porto for 2stk skiltplater sist jeg sendte, da de ikke passer i vanlig smart-eske!

 

Så Vil bare la det stå som en opplysning til seinere til dere som vil ha plater tilsendt, porto koster mer enn platene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ok, er det ingen oppover i indre østfold som sitter med med slike varer da, eller er oppover i de traktene? Brått noen mil å kjøre bare for å hente dette da jeg bor i Trøgstad.

 

Og ønsker vel klistremerker til 5 biler, blir vel en 10stk da, + noen av de jubileumsmerkene og foreløpig 2 sett med skiltplater, 2 "korte" plater og 2 "lange" plater.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så langt å kjøre hvis du kombinerer med lokallagstreff vettu :)

Lang og kort type? Vil det si at du skal ha en klipsramme til plastskilt, og en skiltramme som man skrur i skiltet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så langt å kjøre hvis du kombinerer med lokallagstreff vettu :)

Lang og kort type? Vil det si at du skal ha en klipsramme til plastskilt, og en skiltramme som man skrur i skiltet?

 

Nei, det vil si at jeg skal ha klipsramme på begge typer, bare til gammelt (kort) og nytt (langt) type skilt.

Har vel ikke vært på et lokallagstreff enda :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ikke vært på et lokallagstreff enda :P

 

Da synes jeg det er på tide : vinke : hehe

Så kan du få merker å det du trenger der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er neste lokalltreff? er ny i klubben, vært litt moro å sett hvordan dette hadde vært :) ang. skiltplater og klistremerker: ja takk!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen til klubben Kenneth :)

 

Neste lokallagstreff er Søndag 3.Juli kl. 18.00... Litt uvisst hvordan folk har ferie å sånt nå, men vi tar nok bare diskusjonen her på forumet, og så ser vi hvor mange som kommer :)

Har da med både skiltplater og Klistremerker som du kan få da :) Merker er gratis, plater koster 50,-kr pr.stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker :) Hvor hen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toy 's på Alvim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg :) hvis jeg får levert guttungen på søndag før 1700 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg :) hvis jeg får levert guttungen på søndag før 1700 :)

 

Høres bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Bare si ifra at vi står ved trafo-stasjonen rett ovenfor Toy's, så ikke du blander deg inn i gatebil-klubben som pleier å stå på parkeringa til Toys! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.