Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Anbefalte innlegg

Tok et mellom bilda e tok av bilen igår. Der e faila med at e kjørte av fangern når e skulle stille opp bilen 😂 burde vel hapå dei skruane som holder fanger, e bare i klipsa på sia no. Se tråden til A4n for 3 bilder til :)2bb28d472a0acfc6b77a331196eba20d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått bilen godt senka, så måtte bare ta bilde:p

 

29923A58-24B5-414E-BE44-8B824F4479DB.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var første 100k km unnagjort i mitt eie.. Kjøpte bilen i 2008 / 100xxx km...... Kjempefornøyd med bilen så langt. Stort sett bare slitedeler som er byttet. Var en kjølevannslange som sørget for et verksted-besøk. Ellers litt deler som lås på bakluke og vb dør (nå i sommer). Ikke gjort noe med egr eller clutch enda. Hjullager bak er de samme som i 2008. Byttet ytre drivknuter fremme + ett indre bak og hjullager fremme. Og multiknirk 1 gang og på tide å bytte igjen nå. Og ja, tannstang er byttet en gang. Kan ikke klage på det. :)

 

DSC_0024.JPG.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9402bf6ab3759b4701651deaee28c99a.jpg

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute en liten tur med kameraet i dag. Her er ett fra Instagram [emoji23]5e9b353c11af85127916ce3b61ef8e50.jpg

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig Daniel.

 

Ikke lenge før denne blir stuet vekk nå? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig Daniel.

 

Ikke lenge før denne blir stuet vekk nå? :)

Takk for det [emoji4]

Spørs om dette ikke ble siste treffet i år ja. Tror motoren skal får litt pleie med nye plugger, justering av ventiler og muligens dyse ned forgassere før neste sesong / neste lang tur. [emoji4]

 

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde etter vask av banebilen. Noe jeg aldri i mitt liv hadde trodd jeg skulle gjøre så grundig(kun utvendig) :P :p

20170913_185257.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.