Anbefalte innlegg

Synes det er på høy tid med en tråd der vi trøndere kan skrive maijnnsjit og unødvendige ting!

 

off-topic.jpeg

 

Så, hent en kopp kaffe eller en kald pils og sett dere ned å la bars-praten begynne!

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hær må d da værra lov te å skriv som vi vil? Æ e dritlei av å få tilsnakk pga. dialektskriving. :P

 

 

Ellers da Bjørni? Nå nytt som har skjedd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kan du nok skrive slik du ønsker tror jeg.

 

Lite som skjer, venter på MacBook'en min, får den imorgen..

 

Bye bye Microsoft & Windows : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fysj. Aldri likt epleprodukta. Men d e jo pent å se på iallefall. : smil :

 

Bestillt mæ runnjtomkringlyd no. Får d på torsdag. Focal, i perlemor hvit utførelse. Glær mæ!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fysj. Aldri likt epleprodukta. Men d e jo pent å se på iallefall. : smil :

 

Bestillt mæ runnjtomkringlyd no. Får d på torsdag. Focal, i perlemor hvit utførelse. Glær mæ!

 

Hahaha runnjtomkringlyd! Ja det er viktig å ha, jeg fikk lov til å lage meg eget filmrom med prosjektor, svært lerret samt Harman/Kardon bråkemyeplagenaboerogfolkigata-anlegg! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hælsikke! Grei frøken du har! Ska vi bytte? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke, da mister jeg alle 3T-privilegiene mine :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei sjå her du..sotte læng å leita etter S6 æ no, vorre lite som e vorre t salgs pga MY automat! Fant en på finn.no no som æ håpe æ ska inn å hent på Torsdag. Litt skvanker e d, men håpe å bli enig om pris å fiks litt når æ e heim!! Æ har så jævli løst på S6 ijænn..!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp min te skampris isteden... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp min te skampris isteden... ;)
Kjøp itj katta i sekken..alltså VAG me automat:P hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å møte opp på treff nå Herr Skaret! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PØH! Kassa har gått bare 80k, og er smooth som ny. Skifta olje å filter to gang siden æ fikk den. Altså en gang i året. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mister 3t privilegiene dine? kom deg på trening først du bjørn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mister 3t privilegiene dine? kom deg på trening først du bjørn:)

 

Hehe...

 

Greit å ha de der i tilfelle vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å møte opp på treff nå Herr Skaret! ;)
Jau du sei nå der..:) Må prøv å få d prioritert en av søndagan frammover:) Sagt d no siste åran men..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir det jo ny samlings-plass og greier... Blir bra dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har ubrukt 3T medlemskap :P Dere får si fra om vi skal mobilere et par dager i uka og bruke det :)

 

Mitt nye råskinn av et kjøretøy prøver seg forbi eu-kontrollen før jeg henter den snart :D hihi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sitter jeg på forumet med en rykende fersk MacBook Pro, herlige greier dette : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vart d Trondhjæms tur imorra da..hent sæ bil:) Hoho..Audi S6 2.2 20vt:) Bli litt å sætt fengran i frammover da. Mangle ei dørlest utvendig, å deksle på innsida av bakluke. Ska gå ijænnom biln fullstendig å bytt ALT som trøngs å byttes. Må vell å chip den etterkvart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye med grom bil - morsomt å møte vinteren i denne saken... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye med grom bil - morsomt å møte vinteren i denne saken... : smil :
My av groinn t at d vart S6 ijænn va nættopp på groinn av quattro:) Har jo hatt S6 før, men kun på vår, sommer å tidlighøst så fekk itj testa nå på vinter. Biln e helt dønn orginal motormessig. Bruke ikke vann eller olje ifølge eier, så får vi sjå ka som bli gjort. Bli vell en tur innom ES å få chipa etterkvart, å bytte av bakre eksospotte. D e krok på den å, nåkka æ va på utkikk etter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

My av groinn t at d vart S6 ijænn va nættopp på groinn av quattro:) Har jo hatt S6 før, men kun på vår, sommer å tidlighøst så fekk itj testa nå på vinter. Biln e helt dønn orginal motormessig. Bruke ikke vann eller olje ifølge eier, så får vi sjå ka som bli gjort. Bli vell en tur innom ES å få chipa etterkvart, å bytte av bakre eksospotte. D e krok på den å, nåkka æ va på utkikk etter:)

 

230hk org? Greit å finne en såpass gammel bil som ikke er tuklet eller stylet hinsides da... Denne motoren er vel og fin om du engang ville trimme enda mer? 5-600hk osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli nok bra me S6 Tom Erik :)

 

Sjøl så sitt æ å leite etter drivaksling t S2'n. Dro av dein på Lånke i hælga :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

230hk org? Greit å finne en såpass gammel bil som ikke er tuklet eller stylet hinsides da... Denne motoren er vel og fin om du engang ville trimme enda mer? 5-600hk osv..
230hk org ja. Rekne me å kun chip, iallefall t å bynn me. Ska sjekke turbon for slakke imorra, e d slakke så bli d overhalt orginalturbo åsså bli d chip. 260-270hk e greit nok på en familiebil:)

 

Vil itj ha en hjæltrimma bil. D bynne å bli langt mellom orginale sånne S6'a no. D følge me S8 18" felga, dæm ska nok selges å æ ska gå t innkjøp av 17" orginale Bolero felga t sommer. Biln ska bli så orginal som mulig, å ska fikse feila etterkvart. Ska bytt bakluke å da den har en skade, all rust ska takes etterkvart å håpe kansje på ei omlakkering..Får sjå om d bli en tråd på forume eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er meget riktig å holde en slik bil i original stand. Chip, senk, felg og en runde med skikkelig bilpleie så er den verdt sin vekt i gull :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.