Styremedlemmer Bergen Lokallag 2017/18 (Kontaktinfo/Bilder)

Anbefalte innlegg

En solid gjeng:)

*knipsknipsknips*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg ser denne tråden er noget utdatert og gammel, men er styret sin sammensettning den samme nå som når dette innlegget ble skrevet?

Jeg jobber pr i dag med en oversikt over hvem som sitter i de forskjellige verv, i deforskjellige styrer.

 

Fint om noen kan svare meg på dette, så jeg får oppdatert og ført inn i våre lister og systemer det som skal på plass :)

 

MVH Christian E. Sørensen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Christian

Styret i Bergen er det sammme i dag ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endret litt på info

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg vil lufte tanke om at noen i styret kanskje vurderer å gi fra seg vervene sine? På lokallagstreffene er det stort sett det samme 5-7 stk som stiller opp. Så å si ingen fra styret bortsett fra nyeste styremedlemet... Kanskje det er på tide å få inn noen andre så man kanskje kan få igang noe i Bergen igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg vil lufte tanke om at noen i styret kanskje vurderer å gi fra seg vervene sine? På lokallagstreffene er det stort sett det samme 5-7 stk som stiller opp. Så å si ingen fra styret bortsett fra nyeste styremedlemet... Kanskje det er på tide å få inn noen andre så man kanskje kan få igang noe i Bergen igjen?

 

Hei

 

Jeg har mange ganger hatt dårlig samvittighet for lite engasjement fra min side den siste tiden. Det tar på å bygge hus.

Nå har Kjell trekt seg. Vi har derfor en ledig plass i styret. Tanken på å gi ifra meg ledervervet har slått meg flere ganger.....

Jeg håper vi kan få igang flere event'er osv.

For noen uker siden var jeg innom AUTO NO for en prat rundt en ny kveld hos de. De var kjempe positive til det.

 

Så om noen føler kallet til å bli en del av styret, så gi en lyd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan godt stille som materialforvalter om ønskelig. Er bortimot på alle treffene og har grei plass til å ha liggende stuff.

 

Edit: Doh...Fredrik er det

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

medieansvarlig Sindre Fiskerstrand? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kunne uansett ha bidratt :-) Vi tar en prat plutselig :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.