Anbefalte innlegg

Jeg har opprettet en bildepool på Flickr hvor dere kan legge til bildene deres.

 

Skal se hva jeg får til, men etterhvert som klubben får opp nye hovedsider så kan vi kanskje showcase bilder fra poolen der. Er aktiviteten høy nok kan vi også forsøke å få til en konkurranse hvor vi premierer månedens beste bilde eller noe. :)

 

Så om du bruker flickr som bildehosting er det bare å legge bildene til i gruppa som du finner her: http://www.flickr.com/groups/vwaudiclubnorwegen/pool/

 

Screen_Shot_2011_11_20_at_5_03_26_PM.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du helst vil ha bilder av hele biler og treff og sånn der?

Ikke f.eks bilde av montering av senk og ting som det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du helst vil ha bilder av hele biler og treff og sånn der?

Ikke f.eks bilde av montering av senk og ting som det?

 

Ja, det er riktig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lagt til en bunch med bilder fra TDM treffene på Hamar og Gjøvik...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det helst treff bilder ? Eller er det greitt om det er audi og vw ? Så har jeg nå litt i arkivet jeg kan slenge inn også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det helst treff bilder ? Eller er det greitt om det er audi og vw ? Så har jeg nå litt i arkivet jeg kan slenge inn også :)

 

Tanken er å samle stoff som gjør at vi kan dra opp og vise frem dyktige fotografer i klubben og bruke for å vise frem klubben på nett.

 

Det trenger ikke å være treffbilder, men det er jo greit at det er klubbrelatert, altså medlemsbiler osv... Men legg heller inn ett bilde for mye enn ett for lite, jeg har alltids muligheten for å fjerne det fra poolen om det skulle være "upassende" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger flere bilder som lagres tilgjengelig for klubben, så følg oppfordringen fra Joachim og legg inn bilder. Det vil hjelpe den kommende nett-redaksjonen i drift av nettsider.

 

Nye biler, gamle biler, orginale biler, ombygde biler, vanlig farge, uvanlig farge, på utstilling, på bane, på vei, hjemme, osv. Vi trenger et bredt spekter så biltyper som ikke er avbildet ennå er meget interessant.

 

Som Joacim skriver så er det ikke interessant med mekke-bilder, skade bilder, osv. Men noen pene motorrom og pene interiør er vel aldri å forakte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult konsept!

er ny på flickr men la til noen bilder nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte lage meg en bruker så hev jeg opp noe. bare å fjerne det dere ikke vil ha der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lagt til forskjellig bildemateriell som kan brukes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.