Klips, propper og skruer etc. som er NA - funnet en katalog

Anbefalte innlegg

NA = "Not Available" / "No longer Available"

 

For en stund siden kom jeg over denne katalogen når jeg søkte etter klips og div til min prosjektbil som ikke lenger var mulig å få tak på. Den gikk i glemmeboken til nå idag når jeg fikk spørsmål på PM ang. kanalklips til typ 85.

 

Håper denne er til hjelp for flere:

Jeg har konvertert pdf filen til enkelte .jpg så de kan sees på forumet. Men kan evnt. legge ut filen i sin helhet om noen vil det senere. Jeg husker desverre ikke hvor jeg fikk tak i den, men jeg tror det var igjennom et polsk forum.

 

Klikk på bildene for full størrelse

 

Edit: jeg fant pdf filen: http://www.renoks.lv/uploaded_files/AUDI-VW.pdf

 

AUDI-VW00.jpg

AUDI-VW01.jpg

AUDI-VW02.jpg

AUDI-VW03.jpg

AUDI-VW04.jpg

AUDI-VW05.jpg

AUDI-VW06.jpg

AUDI-VW07.jpg

AUDI-VW08.jpg

AUDI-VW09.jpg

AUDI-VW010.jpg

AUDI-VW011.jpg

AUDI-VW012.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man klips til kanalene på en Typ 81 da? mulig jeg har misforstått, men da jeg var hos møller kunne ikke disse skaffes :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det mye kjent av hva man har ødelagt oppigjennom :o

 

Bra oversikt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man klips til kanalene på en Typ 81 da? mulig jeg har misforstått, men da jeg var hos møller kunne ikke disse skaffes :(

 

Vil tippe hos de som har denne katalogen.. Link står øverst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det mye kjent av hva man har ødelagt oppigjennom :o

 

Bra oversikt!

 

Og ikke minst mistet, klipsene som holder dekselet på bakluka på passaten er først vanskelige å få ut, og når jeg først får de ut så spretter de gjerne 4-5 meter bort fra bilen...

Har stort sett bare gått til huggern funnet lik delebil å plukket med seg, men greit for de som ikke har så vanlige biler dette her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.