Anbefalte innlegg

Har savnet en Offtopic tråd her. Så slepper vi å lage nye tråder får kun spørre om småting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan starte med noe ordentlig offtopic da, som omhandler en annen klubb :) Til dere som bor der nede og snakker med folk i nærmiljøet, hva er greia med superstreetforumet som stenger eller blir slettet hver gang det er noe prat som faller styret/moderatorer imot?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er tydeligvis ikke helt inne i hva som faktisk skjer her nede, og det er jo godt forståelig siden du bor en liten time herfra, for det er ikke så lett som at det bare er litt motgang mot styret.

Det er en konstant motarbeidelse mot det som styret, moderatorene og klubben står for og arbeider for, og generelt sett barnslig oppførsel.

Det, kombinert med en større endring som har vært under planlegging i lengre tid nå, gjør at forumet har blitt lagt midlertidig ned pga. oppdateringer og oppgraderinger.

Håpet er å komme sterkere tilbake utover 2012, med en mer seriøs og bil-relatert linje rettet mot faktiske bil-entusiaster, og ikke selv-erklærte rånere som ødelegger for bilinteresserte og skaffer oss andre ett dårlig rykte.

 

Håper det oppklarte endel, hvis ikke er jeg åpen for spørsmål :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er derfor jeg spør, har jo ikke annen info å gå ut ifra enn hva som er skrevet på forumet før det ble stengt igjen, samt hva som står på forsiden der:

 

Vi opplyser også om at Forumet er nede for en periode etter diverse hendelser som krever både rydding og endringer for framtiden.

 

Samt at administrator(?) kom med en uttalelse om at nå skulle han slutte, og folk skulle bare visst hva han hadde ordnet, men som nå aldri kom til å gjennomføres og at folk bare kunne ha det så godt? Og rett etterpå ble forumet stengt..

 

Så det var nå bare en undring om hva som egentlig foregår der nede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt legitimt spørsmål det, og kan forstå hvorfor du lurer når vi ikke har gått ut med så alt for mye info.

Jeg er bare med i styret som varamedlem, og har derfor begrenset mulighet for å gå ut med for mye info osv, men skal gjøre mitt beste for å svare de som lurer på noe.

Det står endel forskjellig på facebook, både usannheter og fakta, men som utenforstående er det veldig vanskelig å vite hva som stemmer av slik informasjon.

Derfor kan det være greit å ikke tro på noe som står på uoffisielle sider og kilder.

 

Ang. moderatoren som skulle slutte, så var det på nippet at han gjorde det, pga. trussler som gikk på både han som person og hans familie, og faktiske hendelser som ikke akkurat er noe gøy å få kjenne på kroppen for noe så lite viktig som en bilklubb. Vedkommede har lagt inn en stor del av sin tid og sine penger i forumet og nettsiden (mye av arbeidet ser aldri dagens lys, og mye går på den oppdateringen som skal komme) og skal ha ros for sitt egasjement i klubben.

Som sagt håper vi å komme sterkere tilbake i 2012, men kan ikke verken gjøre for mye eller gå ut med for mye informasjon før neste årsmøte, hvor det også vil bli nyvalg av styre.

Noen stillinger vil bli uforandret, men det er åpent for alle å delta på dette møtet (dato ikke satt enda) og for de som vil ta på seg et verv er det fritt frem å stille til valg.

 

Mvh

Sigbjørn Alvseike

Varamedlem SuperStreet Haugaland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Guddhjelpedemeg for en seriøs offtopic tråd :P

 

PS. På lokallagsforumet e det lov å skriva dialekt så fyr opp med kav araberdialekt : ja :

 

Dåkker ligge 21000+ innlegg bak originalen, så det e bare å få i gang praten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du petter du har kje lyst å chippa passaten min? Bestillte chipbox fra ebay, men etter et par søk på forumet her. Så pakkte jeg den fin ned igjenn, hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang superstreet så va der vel avogtil litt vel trangsynt redigering på foumet til tider eller, må vere rom for offtopic tilsalgs å sånn der og. Så e der någen som e rimeligt kjappe å sletta annonser uten bilde f.eks. Må vere litt kremmar å sånn i ny å ne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg lure på ein ting, når eg skrur opp dieselpumpå, kan bilen bli sur osv kansje litt tungstarta å sånn då ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei den blir nok ikke det :P men du må skru ned tomgangen for den øker :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alvortynget i nord vetdu Petter :P

Men seriøse spørmål fortjener seriøse svar, selv om det ikke nødvendigvis er helt rett tråd å ta det i. Men av mangel på bedre tråd, hvorfor ikke? ;)

 

Dieselpumpa di kan du sikkert høre med Roy om Dag Anders, han er jo dr. VW her i området ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du petter du har kje lyst å chippa passaten min? Bestillte chipbox fra ebay, men etter et par søk på forumet her. Så pakkte jeg den fin ned igjenn, hehe :)

 

Fornuftig å pakka den ned igjen! :klapp:

 

Desverre så tror eg den e for ny te det utstyret eg bruke, e heftig investering for å ta nyere hjerner desverre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg lure på ein ting, når eg skrur opp dieselpumpå, kan bilen bli sur osv kansje litt tungstarta å sånn då ?

 

Fjern turtallssperrå (governor mod), det e morsomt det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, har skrudd jevnt å trutt, går greit men har hent at an oppføre seg som om an e sur, hehe jaja bånn gass så lenge an leve. E når an e kald hvis eg trør inn gassen an skape seg nå ska starte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, har skrudd jevnt å trutt, går greit men har hent at an oppføre seg som om an e sur, hehe jaja bånn gass så lenge an leve. E når an e kald hvis eg trør inn gassen an skape seg nå ska starte.

 

Har du noen gang bytta glødepluggane?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d kan eg aldri tenka meg att han har:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså her alt pisspreike ska skrivast! :P Jaja, snart jul!

Å ja syns o moderatorar overdreiv me sletting på superstreet, te slutt gidda eg ikkje posta noen ting nesten, for d blei over seriøst liksom ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dei blir litt rundare i kantene går det der av seg sjøl....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge brøyte skjer te traktoen , nokon som har bbbbilligt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen gang bytta glødepluggane?

 

Eg sjekka dei før skrudde inn motoren, men aldri bytta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan annbefale meg ett firma i Haugesund for monteringen av solfilm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan Anbefale Tore Seldal hos Glasmester Aspaas i Kopervik. Har bare hørt og erfart positivt arbeid med han. Han skulle ha 7500 kr for toning av alle rutene uten om frontruta, på min Passat 3C Sedan( litt høy pris pga. Vanskelig bakrute)

 

Ellers kan jeg legge til at jeg ikke er fornøyd med Hurtigruta Carglass i Haugesund. Det var vannsklige å ha med å gjør, arbeid var elendig. Fikk hjelp av Tore over til å fikse opp i tulle, de gjore med min Vectra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hurtigruta e det bare å holda seg långt vekke ifra når det gjelde soting :) har sitt mången DÅRLIGE resultater derfra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.