Anbefalte innlegg

Vist noen er interessert eller på jakt etter 3-eiket s-line ratt til C4 så har jeg til salgs! Har og et 4-eiket b5 ratt om noen av en eller annen grunn vil ha det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ligge videoen som Kjetil lagte ute på Vimeo :D

 

 

Happy new year folks : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt sent ute jeg, men god jul og godt nyttår! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få vært litt mer aktiv på VAG-fronten :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få vært litt mer aktiv på VAG-fronten :o

 

Naaat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul og godt nyttår! Starter i ny jobb på Raglamyr i mars, så da blir det litt enklere å kunne delta på lokale aktiviteter. Er mest Volvo og traktor i Sandeid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra=) Hvor er det du skal begynne i ny jobb da?

 

Godt nyttår alle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra=) Hvor er det du skal begynne i ny jobb da?

 

Begynner hos Møller Bil, på skadesenteret. Har jobbet i Møller-systemet tidligere, og nå var det på tide å komme "hjem".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har utstyr for å måle bensintrykk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har eller vet om en biltralle som kan lånes bort på fredag?:) Har to biler som skal fraktes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vett kun om Shell 7eleven Karmsundsgata og bilverkstedet bak Shell Finasvingen. Der BMW-performance låg.

 

Førstnevnte fungerer greit til litt lav bil. Sistnevnte er av merket Brian James. Men usikker om den leies ut lengre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Noen som har eller vet om en biltralle som kan lånes bort på fredag?:) Har to biler som skal fraktes

Var det ikkje på bensinstasjonen på kvala me leigte biltralla ? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Har fått meg en stor Agados henger fra jobb som de ikke ville bruke penger på å fikse opp. Det som er gale med den er at bremsene henger å lys virker ikke. Så tenkte jeg skulle bytte bremseband, lys å handbrekkvaiere. Men det jeg lurer på er hvilket bremsesystem det er på denne hengeren å hvor jeg kan få kjøpt slike deler. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei!

 

Har fått meg en stor Agados henger fra jobb som de ikke ville bruke penger på å fikse opp. Det som er gale med den er at bremsene henger å lys virker ikke. Så tenkte jeg skulle bytte bremseband, lys å handbrekkvaiere. Men det jeg lurer på er hvilket bremsesystem det er på denne hengeren å hvor jeg kan få kjøpt slike deler. 

Når jeg skulle ha bremsedeler til en henger gikk jeg til Smart Marine på avaldsnes : https://smartmarine.no . Tror de kan skaffe det meste . Bare ta med et bilde av henger og regnr så ordner det seg sikkert der . 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5176AFF5-BF02-4B7A-A5D0-139BD2ED1FB1.thumb.jpeg.ee93f33304d48ae41f0440c25080dc2b.jpeg

 

«Dokk e heldige»... i Haugesund!

 

Hadde det ikke vært for Lie-gjengen (som har skrytt av Dolly) hadde jeg ikke fått mat i dag. Fikk hamstra litt krydder også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

603949EC-6B7F-4D79-9DE2-1B89AEFF9A1E.thumb.jpeg.618284138953da7cf7342682b7421191.jpeg

 

Ryddet i bøkene i helgen, 35,- kostet GPS’n fra 1988.

 

Artig gjensyn, det er vel 24 år siden jeg brukte det.

 

🤗

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.