Anbefalte innlegg

fekk problem for 1 uke siden at esp lyset kom opp etter at eg skulle kjøre bilen når eg var ferdi på jobb. lyset lyser konstant og esp/antispinn funker ikkje :( har lest ut feilkoder og der står følgende : 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

012 - Electrical Fault in Circuit

 

etter det eg finner på nett kan hydraulikk enheten være gåen? var da litt tidli ? eller er at andre ting som kan gjøre det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bytte abs agg, mulig du kan få dette på reklamasjon ...... Har en caddy det har vært bytta på 2 ganger på garanti.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært firmabil før. og da er det vel ikkje meir enn 3 års garanti?

:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig, får trolig et repsett som kan brukes, da blir ikke prisen så veldig høy.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell ett makk og komme til denne ABS saken synest jeg og huske.

Den var gåen på en Caddy vi hadde, med samme symptom som du nevner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser egentlig verre ute enn det er synes jeg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor får man repsett fra da? Ser litt trangt ut men skal gå bra å få ut. Rart at abs funker men ikkje esp og antispinn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har repsett om det finnes, abs fungerte normalt her også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har repsett om det finnes, abs fungerte normalt her også....

 

Jeg har samme type feil på min A4 B6. Finnes det repsett til denne og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har endel Caddyer på jobb ifra 07. Flere av disse har fått utført denne jobben med rep.sett. Møller tok seg kun betalt for Rep.settet, siden vi har vært god kunde osv........

Dette skjedde etter at garantien hadde gått ut. Regningen pr. bil kom på rundt 10-12 tusen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update: har vært på møller i dag og kjøpt repsettet. Kom på 3209 kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en caddy med samme feil som du hadde. Hva måtte du gjøre for å bytte delene? Regner med bremser må luftes osv etterpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.. har nok ikkje komt lenger :( men skal bare være å bytte delen og lufte godt ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.. har nok ikkje komt lenger :( men skal bare være å bytte delen og lufte godt ja..

 

Ok, har du delenummeret på repsettet lett tilgjengelig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bytta på 2 biler nå, en caddy og en touran. Veldig enkel skruing, brukte 2,5 time pr bil totalt.

Rep.settet kjøpte jeg over ebay og betalte 2300,- inkl mva. pr stk.

På touranen skulle møller ha 23.000kr for å bytte : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har samme problem med min 07 Caddy. Iflg møller måtte det koding til etter å ha skiftet delen?

 

De skulle ha nesten 12.000 for å bytte dette, det utgår :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte kan det være vanskelig å lufte bremsene etter at man har skrudd ut aggregatet. Da må man inn med vag-com/ODIS for å så gå gjennom et program for å lufte anlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.

 

Er det 2er feil på en eu kontroll? Vurderer å bare blinde lyset i instrumentpaneler istede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har kommet endel nye regler på PKK i det siste, hvis jeg ikke husker helt feil så har ABS-lampe blitt 2er feil ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg tenkte på. Men spørsmålet er om det gjelder antispinn lyset. Abs lyset lyser ikke ved denne feilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ESP-lampen er også feil på PKK, men jeg husker ikke om det var 1 eller 2er feil. Mest sannsynlig 2er feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esp er 1er feil iår,mener den blir 2er til neste år.

http://www.actronics.eu/nb/ disse skal kunne klare å fikse denne feilen,ulempen er da en må sende inn den gamle for rep med ventetid det medfører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.