"Hvilke felger er dette?" - tråden

Anbefalte innlegg

Kan ikke si meg enig at de ligner på PLS Daytona, ikke i det hele tatt:p Ikke er de der delte heller. Minner om noe AMG Replica. Hadde det siste bildet vært bedre, hadde man kanskje kunne Googlet seg frem til noe. Og ja, de mangler senterkopper - ser festet til skruen på senteret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PLS er dessuten fransk

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Screenshot_20180330-200815_Google.jpg

 

Hva slags felg er dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligner på Avant Garde når man zoomer på logo'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligner på Avant Garde når man zoomer på logo'n.

 

ADV1?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Noen som har snøring på hva dette er slags felger? Syntes det var veldig vanskelig å se!

 

FF120070-B9DD-4AD5-AFEC-1CCE100E6A5B.jpeg

 

E821DE76-248C-4200-8C71-141B6BA921FC.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk Lorinser-design.Kan jo være det,siden det ikke er uvanlig på Benz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk Lorinser-design.Kan jo være det,siden det ikke er uvanlig på Benz

 

Tenkte på det men synes de ser så annerledes ut! Men det kan jo være fargen og de blanke kantene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]249661[/ATTACH]

 

Litt dårlig bilde, men noen som vet?

 

Som nevnt, flere som lager dette designet men for meg ser disse ut som Rohana RF serien, kommer og i den candy red fargen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20180704_234744.jpg

 

Er det noen som vet hva denne RIAL modellen heter? Finner ikke noe navn på de, og de er vel litt tilårskomne, så finner ikke noe på RIAL sine hjemmesider heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Er det noen som vet hva denne RIAL modellen heter? Finner ikke noe navn på de, og de er vel litt tilårskomne, så finner ikke noe på RIAL sine hjemmesider heller.

 

 

De felgene du har der Haakon, heter Rial Faro.

Det er en typisk slutten av 90-tall's/begynnelsen av 2000-tall's sånn poppis felg som fort ble helt ut, og med svært begrenset levetid i produksjonen. ;)

 

Men det er jo Rial felger så det er sikkert helt grei kvalitet på de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser det står stemplet 900kg kapasitet inni de, de er forøvrig 9x20" et35.

 

Takker for info Øyvind, da blir det grei skuring å google seg fram til hvordan disse tar seg ut på bil(er) :)

 

245/40R20 blir iallfall litt for grovt til T4, ser at 235/35 er innenfor 5% av OEM rullediameter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! Noen som veit hva disse felgene heter? Og om de er å oppdrive i 17" og 5x112?

46649594-DCCE-437E-9F16-C37BB77358D2.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har hatt dette siden midt 90-tall, men nå i senere tid har Japan Racing solgt den under sitt modellnavn JR15, men uten 3-delt looken. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Heisann! Noen som veit hva disse felgene heter? Og om de er å oppdrive i 17" og 5x112?

 

 

Det er som Lars skriver, at flere har brukt dette designe siden tidlig 90-tallet og oppover.

 

Man har jo for eksempel Rotiform TMB som tilbyr disee i ekte 3 delt eller 3SDM Forged FX3 men det er jo dyre greier. Men det er også mange "rimelig felgmerker" som tilbyr disse i 3-delt look men kansje ikke i 17 og større. Det er jo en kul felg på den rette bilen men akkurat de på den bilen der tipper jeg er Avid - AV19 men de få man bare i 15". Men snok litt rundt på web’n noen kvleder så tipper jeg du finner noen i 17" også.

 

https://www.makstire.com/av19-3

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg så rotiform har dem. Men om man skal bestille ett slikt sett så koster de jo helt vilt masse!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har impulshandla noen felger som jeg ikke aner hva er. De er 3 delte, ser smidde ut,  har hidden hardwear med både ventiler og bolter på baksiden  og er kun merket 20554 eller 20664 på baksiden.  Bredde ser ut til  være noe mellom 9.5" eller 10" og dimmensjon er 20".  Trenger en real opppussing, men betalte nesten ingenting👌

Noen som aner hva det er?

received_695471040828703.jpeg

received_373586633180232.jpeg

received_249319615765631.jpeg

received_2172259076350206.jpeg

received_707297616302655.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rotiform BLQ med custom senterkopp var det første jeg tenkte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe dumt forslag, men eikene er ulike ytterst, ellers veldig like:)

Rotiform_BLQ_Brushed-with-polished-lip_A1-10001__74974.1505323927.1280.1280.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ikke noe dumt forslag, men eikene er ulike ytterst, ellers veldig like:)

Rotiform_BLQ_Brushed-with-polished-lip_A1-10001__74974.1505323927.1280.1280.jpg

 

 

Rotiform_BLQ-C_Brushed-grey-center-with-BLK-Hoop_A2_1000.png

 

Rotiform_BLQ_Bronze-center_A1_1000.png

 

 

Ser ut som at du får 3 forskjellige typer BLQ, men vet ikke om det er noen av de :p 

 



http://www.rotiform.com/blq-w-21874.htm

 

 

 
 
lagt til 1 minutter senere
 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har impulshandla noen felger som jeg ikke aner hva er. De er 3 delte, ser smidde ut,  har hidden hardwear med både ventiler og bolter på baksiden  og er kun merket 20554 eller 20664 på baksiden.  Bredde ser ut til  være noe mellom 9.5" eller 10" og dimmensjon er 20".  Trenger en real opppussing, men betalte nesten ingenting👌

Noen som aner hva det er?

received_695471040828703.jpeg

received_373586633180232.jpeg

 

 

Se der ja der var de også..... jeg så de på Facebook og hadde tenkt å kjøre å hente de, men så kom jeg borti skjermen og borte var den tråden.... jævla Facebook drit så da fant jeg de aldri igjen hehe.

Det var de som var for salg for en tussing på Bømlo?

 

Jeg er nesten helt sikker på dette er et sett fra Lexani og deres Forged Wheels seksjon, de bruker LF på sentrekopene sine. Lexani går jo under flere navn også slik som Asanti osv så ikke lett å finne frem i den jungelen. Så å finne ut så mye mer info en det tror jeg er rimelig vanskelig. De er jo kjent for å ha 9 milliarder design og utførelser og kan levere omtrent alt, det er jo det foretrukne "drug dealer" merke av dem alle hehe. De kan belegge i gull, lime på diamanter rundt og smi senteret slik man vil så der er det bare fantasien og lommeboken som setter grenser. De hadde vel sin absolutte storhetstid på midten av 2000 tallet og litt oppover da alle de superrike skulle ha deres felger på Range Roveren sin og negrene med alle gullsmykkene og gulltennene sine skulle ha Wheels til Escaladen sin hehe. Jeg var borte i USA i 2009/10 og da var vi faktisk på et slikt etter party som Lexani arrangerte om kvelden etter SEMA show. Da lanserte de "The most expensive set of rims in the world" det var noen svært grelle felger med masse diamanter limt på.... hehe men det slår jo godt ann i de kretser, men det var jo et "kult party" å være med på for to bygdetullinger fra utkant Norge....   

 

Felgene deres er sånn passe grei kvalitet og blir produsert på egen fabrikk i California. 

Disse så jo ganske grei ut også til å væra fra de og så er de jo litt i trenden for tiden taket vær Rotiform sin felg som ligner veldig, så med litt lakk på sentrene og polert kant så kan de bli veldig bra. 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

 

 

 

 

 

 

Ser ut som at du får 3 forskjellige typer BLQ, men vet ikke om det er noen av de :p 

 



http://www.rotiform.com/blq-w-21874.htm

 

 

 
 
lagt til 1 minutter senere
 

 

Ser ut som de med like eker har step lip(noe jeg skulle ønskke disse hadde og😅)

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Se der ja der var de også..... jeg så de på Facebook og hadde tenkt å kjøre å hente de, men så kom jeg borti skjermen og borte var den tråden.... jævla Facebook drit så da fant jeg de aldri igjen hehe.

Det var de som var for salg for en tussing på Bømlo?

 

Jeg er nesten helt sikker på dette er et sett fra Lexani og deres Forged Wheels seksjon, de bruker LF på sentrekopene sine. Lexani går jo under flere navn også slik som Asanti osv så ikke lett å finne frem i den jungelen. Så å finne ut så mye mer info en det tror jeg er rimelig vanskelig. De er jo kjent for å ha 9 milliarder design og utførelser og kan levere omtrent alt, det er jo det foretrukne "drug dealer" merke av dem alle hehe. De kan belegge i gull, lime på diamanter rundt og smi senteret slik man vil så der er det bare fantasien og lommeboken som setter grenser. De hadde vel sin absolutte storhetstid på midten av 2000 tallet og litt oppover da alle de superrike skulle ha deres felger på Range Roveren sin og negrene med alle gullsmykkene og gulltennene sine skulle ha Wheels til Escaladen sin hehe. Jeg var borte i USA i 2009/10 og da var vi faktisk på et slikt etter party som Lexani arrangerte om kvelden etter SEMA show. Da lanserte de "The most expensive set of rims in the world" det var noen svært grelle felger med masse diamanter limt på.... hehe men det slår jo godt ann i de kretser, men det var jo et "kult party" å være med på for to bygdetullinger fra utkant Norge....   

 

Felgene deres er sånn passe grei kvalitet og blir produsert på egen fabrikk i California. 

Disse så jo ganske grei ut også til å væra fra de og så er de jo litt i trenden for tiden taket vær Rotiform sin felg som ligner veldig, så med litt lakk på sentrene og polert kant så kan de bli veldig bra. 

 

 

Morsomt å høre fra noen som har så mye info om lexani og ikke minst vert på party😂👍 Knabba disse ganske kjapt ja, var noe bud på 1100kr, så jeg satt litt på gjerde å venta til rett før budrunden var slutt og slang inn ett bud på 1500, overaskende nok så fikk jeg dem! 

Neste utfordring var jo at de var på andre siden av landet, men foreløpig ligger de trygt hos Vegard Hovde som var meget behjelpelig med å hente dem!:-)

Tror de kan bli veldig bra med litt stell!:) vet du om det er alu eller stål kanter på disse? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de kan bli bra de der med polering og lakk eller bare lakk vis kantene er for dårlig.

Jeg aner ikke om kantene er stål eller alu men det skal være greit å finne ut av når du får de hentet.

Det har garantert vert et sett med veldig dyre felger i sin tid så de er verd å pusse opp. : rolleyes

 

 Gratulerer med et godt kjøp! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.