Diskusjon, tips og spørsmål rundt rabattavtaler - Stavanger Lokallag

Anbefalte innlegg

Har vi noen avtale med Møller bil i Egersund, eller gjelder avtalen for Møller i hele landet?

(Siden det ikke er noen lokallag for Rogaland, så går vell sørlige deler av Rogaland under Stavanger)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E isje någen avtale der som eg vett om. Men du kan jo alltids spør om di gir rabatt. Evt så kan du laga ein avtale me di :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller rabatten er vel landsdekkende??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror isje d. E jaffal flerne som har rapportert at di isje får rabatt på diverse Møllersjapper rundt om i landet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Møller i Egersund er eid av samme selskapet som Møller forhandlerene her, så da skal jo rabatten strengt tatt fungere.

 

I denne annonsen http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object;jsessionid=3BF3F512E8B7D93F7E9C090257560F0C?finnkode=38396296 skriver de selv dette:

Møller Bil Sør-Rogaland er en av landets største bilforhandlere, og representerer bilmerkene Volkswagen, Audi og Skoda i Sør-Rogaland. Forhandlervirksomheten til Møller Bil Sør-Rogaland AS består av de 4 forhandlerne Møller Bil Stavanger, Møller Bil Sandnes & Jæren, Møller Bil Forus og Møller Bil Egersund. Møller Bil Sør-Rogaland har en omsetning på ca 1,1 mrd kroner, 242 dyktige medarbeidere og forventer å selge ca 5.000 biler i 2012. Møller Bil Forus er lokalisert på Vassbotn 6, 4067 Stavanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller avtalen er sentral så vidt jeg vet, men ikke alle forhandlere som vet om den.

 

Hver forhandler står også fritt til å velge hvilken prosent de vil gi. Vi får som regel 15% på stavanger, men 10% på forus.

 

Nå må det også huskes på at ikke alle forhandlere som er møller er heleide møllerforhandlere. I stvg og egersund er det femti femti mellom møller og peder s fjetlamd ca.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen avtale med Møller bil i Egersund, eller gjelder avtalen for Møller i hele landet?

(Siden det ikke er noen lokallag for Rogaland, så går vell sørlige deler av Rogaland under Stavanger)

 

Eg pleie og handla der, og har fått rabatt. Han som sidde på delesalg va tidligere medlem, så e bare å hørra med de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen avtaler med noen dekkforhandlere i området? Tenker da på omlegging av dekk og avbalansering osv. Eller er det noen som anbefaler noen lokale? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen avtaler med noen dekkforhandlere i området? Tenker da på omlegging av dekk og avbalansering osv. Eller er det noen som anbefaler noen lokale? ;)

 

http://vacn.no/rabattavtaler#stavanger

 

Omlegg og balansering er det i utgangspunktet ikke rabatt på, da dette er noe tidkrevende arbeid, men hvis de som vil få gjort slikt arbeid henvender seg til Dekkbutikken Hillevåg så skal vi se om ikke vi kan ordne noen greie priser. Dette gjelder for øvrig kun for Dekkbutikken Hillevåg.

 

For ordensskyld så er prisene på dekk omlegg/avbalansering:

Brukte dekk 800,- (inkl.mva) inkl. avbalansering.

Internett dekk, eller nye dekk som ikke er kjøpt gjennom autorisert

forhandler: 1200,- (inkl.mva) inkl. avbalansering

 

Avbalansering: 150,- (inkl.mva) pr. hjul.

 

Hjulskift

 

Kr 280,- eks. mva. (350 inkl.mva)

 

....

 

Våre Avdelinger

 

Dekkbutikken Tasta AS. Randabergveien 255, 4027 Stavanger

Tlf 51 87 20 00 Mail Tasta@dekkbutikken.as

 

Dekkbutikken Hillevåg AS. Sandviksveien 7, 4016 Stavanger

Tlf 51 58 88 94 E-post: Post@dekkbutikken.as

 

Dekkbutikken Ålgård AS. Kongsgata 12, 4330 Ålgård

Telefon: 51 61 30 00

E-post: ktd@dekkbuikken.as

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe rabattavtale med noe firma som legger på solfilm på bilruter? (mente dere hadde det før)

Har brukt et firma her øst-på, men kanskje vente til jeg kommer vest over slik at jeg får en vannfast solfilm :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekoratøren fikk eg god rabatt hos: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekoratøren fikk eg god rabatt hos: rock :

Har du noe mer kontakt info?

Web adresse,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mailen på den siden fungerer ikke. og nettsiden hans får feilmelding når du sender inn kontaktskjema.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å søke opp på gulesider og ringe, hyggelig fyr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har me ennå avtale med glassmesterforretningen Einar Knutsen AS på Bryne med 0,- i egenandel ved bytte av ruter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har ikke hørt noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meine d, eg har time på torsdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ruteskift gikk bra d :) Eg hadde ikje mulighet å komma eller henta bilen i arbeidstiå, så den blei levert dagen før også blei nøkkelen låst inni bilen når an va ferdig. De la et skademeldingskjema som eg fylte ut og la i postkassen og d va d. Kom ein regning i posten på 2000 (egenandel), men va bare å ringa inn også sletta de den. Strålanes fornøyd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den regningen komme kver gong t meg au. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.