Diskusjon, tips og spørsmål rundt rabattavtaler - Stavanger Lokallag

Anbefalte innlegg

Rabattavtalene finnes nå på de nye hovedsidene under Rabattavtaler/Stavanger, http://vacn.no/rabattavtaler#stavanger

 

Denne tråden brukes til diskusjon, tips og spørsmål omkring rabattavtalene for Stavanger Lokallag.

Hvis ein av dåkk har ordna ny avtale så gi beskjed her, så får eg lagt det inn på hovedsidene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lunde dekkservice er vell ikke lenger.

 

Garviks Autospar er konkurs

 

Ellers har vi jo varierende rabatt på deler hos Møller Bil Forus, Stavanger og Sandnes og Jæren. 5-15%

 

Romnes er vell usikkert, men her skulle vi absolutt ha hatt noe. Bruker nesten ikke Meca mer her på jobb, bare romnes når vi trenger noe kjapt. De har det meste på lager.

 

Glassmester knudsen har vi jo også avtale med (ref.kluge), men BARE for stavanger lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volksport finnes ikkje lenger

 

AST Performance finnes ikkje lenger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Würth nettopris avtalen:

 

"Varene må handles i butikk, og der er det kun kort som gjelder. Avtalen heter VW AUDI CLUB NORWEGEN AVD ROGALAND. Har kunde nr 99607. Alle priser ex.mva"

 

Arbeidshanske Maxi flex - 22,40,-

Bremserens XXL 750ML - 50,00,-

Rust-stopp grunning spray 300 ML - 136,-

Rust stopp grunning bok 750 ML - 150,-

Rost-Off spray 300ml - 50,05,-

Rost-off pluss spray 300ML - 56,00

Sprayfyller spray 400ML - 100,-

Sprøytesparkel 1L + herder - 150,-

Bor og skjærolje spray 400ML - 72,10,-

Multi 2000 (verktøy på boks) - 59,50,-

HHS 2000 Smøremiddel spray 500ml - 98,-

Rustomvandler boks 1L - 200,-

Industrirens spray 500ml (sitrus rens) - 99,-

Super X Clean 25L - 600,-

Roststopp Quattro spray 400ml - 104,-

Silikonspray 500ml - 120,-

Rost off ICE spray 400ml - 90,-

Syregrunning 450ml spray - 90,-

Felgrens flaske 1L - 99,-

CU 800 kobberpasta tube 100G - 80,-

CU 800 kobberpasta boks 1KG - 500,-

Screw Grab skruesporforsterker - 70,-

Avfetting 25L - 900,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca Rabattavtalen:

 

AC-RESERVEDELER 23%

BILLAKK , 3M 20%

BILLAMPER 23%

BLAUPUNKT 21%

BOSCH BREMS 23%

BOSCH DIESEL 23%

BOSCH LYS/EL.RES.DELER 23%

BREMS 23%

CLUTCH/DRIVLEDD/ AKSEL/ MANSJETT 23%

DEFA MOTORVARMER 35%

DEFA OVN,ALARM 25%

EBERSPÄCHER 15%

EKSOS 23%

FILTER 23%

FORST./ HJULLAGER/ DEMPERE/ FJÆRER 23%

HELLA, THULE 30%

KAROSSERI 25%

KJEMI 30%

MOTORSTYRING/JETRONIC 23%

OLJE 44%

PAKN./ REMMER/ VANNPUMPER 23%

PAPIR,SÅPE 20%

PUSSERBLAD 23%

SMÅBATTERIER, 220V PÆRER 35%

STARTBATTERI 35%

STARTER/DYNAMO 23%

TENNPLUGGER 23%

TILBEHØR, REKVISITA 23%

TILHENGERFESTE 23%

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me har og rabatt på Mekonomen, men dei satte ned rabatten vår for ei stund siden. :( Ligge som regel på 15% nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Romnes har jo ikkje delekatalog online for oss vanlige brukere, så eg orke ikkje ringa te dei eingang for å sjekka pris. Meca har overlegent beste delekatalog (og priser), Mekonomen har bedre åpningstid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott Petter:)

 

Ska legga avtalespeccen ut i rabattavtaleforumet når eg komme så langt:) E litt å ta tak i for å sei d sånn, ser jo isje ut der akkurat nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me har og rabatt på Mekonomen, men dei satte ned rabatten vår for ei stund siden. :( Ligge som regel på 15% nå.

 

eg va innom der på fredag å då hadde me visst nok 10% ifølge hu damå bak disken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man har god tid hjelper det sikkert å sende epost med kjennemerke eller delenummer til "ordre-rogaland@romnes.no".

 

Det blir skikkelig nice med skikkelig oppdatering :)

 

EDIT: Gjelder Würth avtalen i hele rogaland eller bare i butikken på forus? er jo würth i stavanger nå ved bosch rexroth og mekonomen bilversted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg handla med rabatten på Würth Åsen/Stavanger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan handle på den avtalen i heile Norge! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som kjenne folk hos Swedol, sko jo nesten fått oss ein rabattavtale der og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som kjenne folk hos Swedol, sko jo nesten fått oss ein rabattavtale der og.

 

Ser ikkje vitsen, håplause åpningstider, så dei går sikkert konk fryktelig fort... Va heilt aleina i heile butikken den eine gangen eg nådde dei i åpningstiå : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikkje vitsen, håplause åpningstider, så dei går sikkert konk fryktelig fort... Va heilt aleina i heile butikken den eine gangen eg nådde dei i åpningstiå : rolleyes

 

E jo bare å ta turen innom på lørdager (10-14) om du ikkje rekke te kl 17:00. Håpløse åpningstider e vel å ta litt hardt i ;) Knoksen har håpløse åpningstider..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo bare å ta turen innom på lørdager (10-14) om du ikkje rekke te kl 17:00. Håpløse åpningstider e vel å ta litt hardt i ;) Knoksen har håpløse åpningstider..

 

Te å begynna med så va det vel ikkje åpen på lørdager, noe nytt dei har begynt med?

 

Uansett, ska dei ha tjangs så e det 20:00 på hverdager, 18:00 på lørdag så gjelde ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Te å begynna med så va det vel ikkje åpen på lørdager, noe nytt dei har begynt med?

 

Uansett, ska dei ha tjangs så e det 20:00 på hverdager, 18:00 på lørdag så gjelde ;)

 

De har åpent på lørdager ja.

Syns de har ein del bra produkter og merker der. Syns me ska skaffa oss rabatter, så får me heller se kor lenge butikken står :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e enig med doffer her.

 

D skade jo isje å få t ein rabattavtale hos de. Dår e ingen så tvinge någen t å handla der for d om ;)

Gjerna du Christopher kan ta ein tur innom t di og hørra om de e interesserte? Sjøl om Petter e lokallagsleder så e d ingenting i veien for at me andre kan ordna d:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ekje eg den som e mest i Sandnes, men kan ta det neste gang eg e innom evt hvis ingen andre komme meg i forkjøpet då. Legg inn her isåfall om det blir gjort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert å snakka med Swedol tidligere angåande firma avtale med rabatt på jobb.. å dei seie at di tjene ikkje store penger på privat kunder så di har satsa mesteparten på bedrifter å då trenge de ikkje å ha så fryktelig lenge oppe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me har ikke rabatt hos Veng lenger, så eg skal stikke innom å får aktivert ny avtale så fort eg får anledning han måtte ha organisasjonsnr til klubben for å få gjort noe med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me har og rabattavtale med Multilakk på Ganddal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikse du på Santec og Lasse? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.