[SELGES/KJØPES] Stavanger omegn

Anbefalte innlegg

Her kan dere legge ut ting som dere har til salgs eller ønskes kjøpt på "Kjøp/Salg - PRIVAT".

 

Litt lettere å følge med på hva som er til salgs i vårt område (bare å abonnere tråden). Har opplevt flere ganger at noen hadde noe til salgs i nærheten som jeg kunne ha hatt bruk for. :)

 

 

Eksempel:

 

Har noen Siemens Deka Dyser til salgs. Bare å slenge inn bud.

 

Jeg trenger for eksempel noen billige felger og da er det lite aktuelt å kjøpe de ifra Tromsø. Derfor jeg tenkte å lage denne tråden.

 

 

Kjøp/Salg - Lokalt/Privat

Regler:

-Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes.

-Det anbefales å ha med bilder i annonsen.

-Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning.

-Ingen bumping (for å få annonsen opp på topp igjen).

-Marker eller slett posten når varen er solgt.

-For info eller kjøp send PM/SMS/Ring

 

NB! Tekst/innlegg uten mening vil bli fjernet for å holde tråden oversiktlig og ryddig.

 

Alle poster her skal inneholde noe til salgs. Alle andre poster vil bli moderert vekk, det inkluderer diverse bud eller info om at en vil ha en gitt vare. Dette kan tas per PM med selger.

 

Dette for å holde tråden så oversiktelig som mulig slik at man slipper å bla gjennom flere sider med "jeg vil ha", "jeg byr 2,50 og en snickers", osv.

 

Det har jo vært litt krøll og uenighet vedrørende posting i denne tråden. Flere poster har blitt moderert vekk og det har gjerne vært tvil om hvorfor.

 

Så... For å fjerne all tvil informerer jeg om følgende:

 

Denne tråden er kun ment for å informere om noe du har til salgs (evt. gis bort) eller at du ønsker å kjøpe noe.

Alle andre poster vil bli moderert vekk, dette inkluderer også poster som "jeg tar det", "jeg har den dingsen du vil kjøpe", osv. Send heller PM, e-post, SMS eller ring vedkommende.

 

Når du har solgt dingsen din, eventuelt kjøpt det du ønsket å kjøpe, endre innlegget ditt til "solgt/kjøpt" så vil en av våre lokallagsmoderatorer fjerne den.

På den måten vet alle at alt som ligger ute i denne tråden er gjeldende og man slipper å bla seg gjennom mer enn nødvendig i jakten på det man leter etter.

 

Les første post for mer info om regler i denne tråden

 

Vi kjører denne harde linjen her for å holde tråden så oversiktelig som overhodet mulig. Jeg håper at alle ser fordelene med dette:)

 

 

[Aadne-edit: Da er tråden klistret. Hold lokalt kjøp/salg til denne ene tråden, så er det OK. ;)]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jo vært litt krøll og uenighet vedrørende posting i denne tråden. Flere poster har blitt moderert vekk og det har gjerne vært tvil om hvorfor.

 

Så... For å fjerne all tvil informerer jeg om følgende:

 

Denne tråden er kun ment for å informere om noe du har til salgs (evt. gis bort) eller at du ønsker å kjøpe noe.

Alle andre poster vil bli moderert vekk, dette inkluderer også poster som "jeg tar det", "jeg har den dingsen du vil kjøpe", osv. Send heller PM, e-post, SMS eller ring vedkommende.

 

Når du har solgt dingsen din, eventuelt kjøpt det du ønsket å kjøpe, endre innlegget ditt til "solgt/kjøpt" så vil en av våre lokallagsmoderatorer fjerne den.

På den måten vet alle at alt som ligger ute i denne tråden er gjeldende og man slipper å bla seg gjennom mer enn nødvendig i jakten på det man leter etter.

 

Les første post for mer info om regler i denne tråden

 

Vi kjører denne harde linjen her for å holde tråden så oversiktelig som overhodet mulig. Jeg håper at alle ser fordelene med dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 97 mod golf3 1,9 tdi og en 96 mod audi a4 1,8 for hogging mye deler til salgs motor i golfen skal brukes selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen 1,8t deler liggende enda til salg her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=229102

- Bunnpanne (for tverrstilt motor)

- AEB og APY eksosmanifold

- AEB og APY kamreimhjul

- APY dyser

- APY topp (trenger overhaling)

- APY cat

- S3 clutch

- S3 stabstag (begge) (20mm og 15mm)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sort hattehylle til golf 3 uten høytaler hull? 979 50 232

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt småting eg sko kvitta meg me. Bekalger dårlige bilder, kabinettene ser ikke så stygge ut..

 

Cheftech stue-PC med display - 300?

20130504_154527.jpg

 

Antec 900? kabinett med støydempings matter rundt om - 200?

20130504_154710.jpg

 

Gamle lagrinsstasjonen min, litt usikker på innmat. Men tror det er en P4 prossessor og 2-3TB lagring på denne. 6xHotswap bays. - 1000?

20130504_154750.jpg

 

Har lite kunnskap til denne, ble med hjem etter narch for x antall år siden inkl bæresekkting - 2000?

20130504_155029.jpg

 

I tillegg skal vinter og sommer dekk/felger som følgte bilen bort. Begge er 16, sommer felgene er i god stand (ene er ganske ny). Vinterfelgene har fått litt skraper fra tidligere eiere, spesielt det ene. Vet at det ene dekket må byttes her (rift, ikke hull). Men er ellers brukbart en sesong vil jeg tro :) - 1500 per sett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He någen 18x8 et37 tru eg det, a8 replica felger. To boltsirkler, den ene er 5x112 så tipper kanskje den andre er 5x100. Kan selges med to ok 235/40-18 som står på de eller så kan de tas av. Kan også være behjelpelig å legge på nye dekk.

 

To har bulk i seg. Vet ikke om de er skrive av den grunn for har ikke prøvd dem. Dekksjapper tar vell uansett mellom 300-500kr for å rette en felg.

 

a6yjy6at.jpgute9usu3.jpg

 

Setter prisen til 1000kr. Eventuellt kan ta bytte i noe kjekt til Golf 4. :) 17" felger er på ønskelisten. :)

 

*solgt*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi selger litt diverse deler/styling til Golf 3 bl.a.

http://forum.vacn.no/showthread.php?257550-Golf-3-deler-styling-til-salgs-bl-a-Colour-Concept&p=2794313&viewfull=1#post2794313

 

Rødt Colour concept interiør, komplett med dørtrekk til 3-dørs. Setene passer like godt i 5-dørs og stasjonsvogn også:)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42084778

 

Sideskjørt og diffusor til bakfanger i glassfiber

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42084891

 

ellers har vi også:

 

Fremdører til 3-dørs med alt elektrisk(røde)

svarte dørtrekk til 3-dørs med sort skinn

Orginal hel-svart plastfanger m/ny GTI leppe

LED baklykter til combi-coupe

orginale baklykter til stasjonsvogn

Krom stab.stag til motorrom, mellom støtdempertårnene

og orginale GTi alu.felger 15" med dårlige piggfrie 195/65 r15

DSC_0575.jpg

DSC_0576.jpg

DSC_0577.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har ein 02a kasse i bra stand liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ute etter 2 stk 245/35-19 og 2 stk 225/35-19 Sommerdekk.

Muligens også 235/35-19 og 225/35-19 Vinterdekk.

 

Vist ingen har, vet noen om en plass man kan få et godt tilbud?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noe smått liggende som skal kvittes:

9,2l spyleveskedunk til golf 2!

9l ? Spylerdunk til passat 35i.

Begge er fra biler med lyktespylere, de hullene plugges og voila så slipper du å etterfylle spylerveske så ofte... (jeg synes hvertfall det er praktisk)

Prisen ligger vel på noe tilsvarende mengden spylerveske som får plass i de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt ny og aldri brukt Sony Xplod bilstereopakke selges!

(eller; "helt ny", har stått i boden i 4-5 år..men Aldri brukt!)

 

Bilder og pris finnes i Finn.no annonsen, men for lokale vacn medlemmer kan prisen diskuteres ved rask avgjørelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en samsung galaxy s3 som jeg skal selge, hel og pen noen små merker, ikke sprukket glass. selges høystbydene over 1500,-

Laderen vil jeg gjerne beholde for skal kjøpe s4 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en girkasse som passer på en tdi, skal bare brukes til å teststarte motorer på pall så trenger ikke å fungere....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har front deler til 2001 Transporter? Grill, panser og diverse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har front deler til 2001 Transporter? Grill, panser og diverse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper gjerne alt som kan brukes til å senke en A4 B7 Quattro Avant.

Skal bare brukes midlertidig, så ønsker ikke noe dyrt.

 

Brukt coiloversett vurderes til ok pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 2 GTD, EU OK diverse småfeil men starte og går, kjørtan fra stord på fredag. ikkje skilt. mangle årsavgift, omreg og avskiltingsgebyr for å få skilt.

 

Plukket og vraket...

 

Så: topp helt uten sprekker! Fra 80hk SB motor. Noen som vil gi 1500,- for slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lysbryter med delenr 1K0 941 431 AJ selges grunnet feil kjøp. Kjøpt av en på forumet her, men den passer ikke Passaten min. Betalte 500,- + frakt, selges 400,- + frakt.

 

Ved rask handel, dvs før kl 10.00 i morgen kan jeg ta den med til "byen" i morgen, kan plukkes opp ved Sandnes Kulturhus.

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?260802-Lysbryter-til-diverse-vw-med-t%E5kelys-funksjon&p=2829557#post2829557

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ett sett 7x15 rimelig strøkne oz alufelger 4x100 5eika felger vis noen trenger ,skal få lagt ut bilde i innlegget her senere.

 

1000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.