Anbefalte innlegg

Hei!

 

Litt i full fart nå..

 

Her får dere unik mulighet til å kjøpe noe jeg kaller et smykke fra Audi : rock :

 

Jeg trodde at denne skulle aldri selges men pga andre prioriteringer i livet vurderer denne bilen å skifte eier ;)

 

100% original, aldri kollidert eller bygd om S2 sedan "limo" produsert 30.08.93!

Kommer opprinnelig fra Sveits med ALT av dokumentasjon.

Selges med tungt hjerte :(

 

Farge: original lakk - laserrød :)

 

Km stand per i dag: ca 265000

 

VIN: WAUZZZ8CZRA025732

 

Bilen står i utlandet nå.

 

Dette er ikke noe som haster så veldig da 1 - jeg har meget dårlig kne og skal egentlig ikke kjøre noe bil med vanlig kasse og 2 - jeg selger/kjøper aldri en slik bil i full fart :)

 

Her får kjøperen noen muligheter:

 

1. Kjøpe bilen som den står nå, momset inn i Norge for ca 160000NOK. Da garanterer jeg at bilen er i tiptop stand og kan kjøres rett på BT og godkjennes :)

 

2. Kjøpe bilen ferdig med norske skilter, det må jeg regne litt på...

 

3. Kjøpe + eventuelt lakke på nytt, bygge om diverse etter ønske i utlandet. Som diverse mener jeg f.eks turbo, rs2 oppsett, eksos, hjul, bremser ++++ Så her er det egentlig fritt fram.

 

Noen få bilder kommer asap.

 

Jeg ønsker også å ta en fotorunde med bilen samt en liten vaske-polerings-detailing pakke : smil :

 

Igjen så ønsker jeg å informere at dette ikke er noe hastverk og for min del.

Hvis ikke jeg får en riktig kunde så fortsetter jeg å lagre denne smykken! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne ble ikke hentet til Norge? Hvilket land er den registrert i idag? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.