Hvordan finne delenumre, tilgang på ETKA-lignende programvare.

Anbefalte innlegg

Hei. var på jakt etter dele nr til forskjellige biler osv så kom jeg på et gullfunn og tenkte og dele med dere andre!

Tilsvarende på bilde her. ALT av biler fra VAG på 70 talls og videre til 2012/2013

 

For å få disse tak i dette er det såre enkelt.

..

Logg på Vagcat.com

 

Klikk på "sign up"

 

Lag konto + konfirmere,

deretter så log inn med kontoen du nå lagde f eks( Arne) så passord.

 

Nå får har du logget inn akkurat som her på forumet,

 

Oppe til venstre så står det "Parts Catalogue"

 

Klikk på den og du er inne, priser nr på deler osv..

 

(feil tråd og legge denne inni, men fleste er jo innpå her ofte)

Vagnr.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så bra jo veldig bra ut! Er det slik at man kan ta delenummer herifra og spørre på møller ? Eller finnes det andre plasser på nett hvor man kan søke på partnummer og kjøpe?

F.eks

 

Partnumber Title Price

171698447A FUEHRBUCHS 10.7 Euro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har jeg brukt i mange år.

Grei å ha, ser jo både tegninger og får delenumre. Eneste er at noen av delenumrene er gamle. Den siden blir ikke oppdatert med nye delenumre når "originalkatalogen" blir oppdatert.

Har hendt et par ganger at de ikke finner delenumrene jeg kommer med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, eg bestiller ofte deler fra ebay og da hiver jeg inn Delenr og ofte så kommer opp deler, f eks skulle ha ryggelysbryter, hev in koden og vips kom bryter opp.

 

Fungerer veldig bra for øyeblikket!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skulle gjerne hatt ETKA-software. Eller bare et verktøy som kan søke i delehiddenbasen til VW.

Det begynner å bli litt for dumt at jeg skal plage andre hver gang jeg trenger deler...

 

Er det mulig for meg, som helt vanlig person å få tak i slik software?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ETKA, som programvare har jeg selv.. :)

Hvor jeg fikk tak i denne trenger jeg vel ikke å si så mye om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 1 side som gjelder: http://www.partslink24.com Den er levert av LexCom, som leverer Etka, og er en fullversjon av Etka på web, og du kan bestille deler og hente dem hos forhandler. Helt genialt. Dessverre koster det 25 € i månedspris, eller 20 € i måneden om du binder deg for et år. Du kan også velge det språket du måtte ønske, Har prøvd de gratislinkene som det referes til over, men skal du ha en side som er stabil og som alltid er oppdatert (det er altså en offisiell Etka-side), bør du velge dette. Selv har jeg akkurat kjøpt abonnement for en måned, og er veldig fornøyd :). Vedlagt er et skjermbilde av programmet.partslink24 eksempelbilde.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom over enda en side med delekatalog. Denne inneholder mye mere detaljer om delene enn noen andre slike sider jeg har sett, detaljer som man som regel bare finner i ETKA.

 

http://7zap.com/en/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Partsbase.org fungerer bra og. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av de gamle linkene fungerer ikke lengre. Hva bruker folk i dag for å få ETKA-lignende delekatalog?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Noen av de gamle linkene fungerer ikke lengre. Hva bruker folk i dag for å få ETKA-lignende delekatalog?

 

Dette er min nye favoritt :) 

https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Partslink24 er etter min mening den beste, den inneholder «alle» merker og er oppdatert med riktige hidden. Liten pris å betale for å finne riktige deler, kan også legge inn chass.nr og programmet velger riktige deler (fra ca 2000->)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nedlastet AKTE på en gammel maskin for mange år siden. Skulle gjerne hatt det igjen. Noen som fikser slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, men på sidene til eurodel.no er det en delekatalog som funker greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Partslink24 er etter min mening den beste, den inneholder «alle» merker og er oppdatert med riktige hidden. Liten pris å betale for å finne riktige deler, kan også legge inn chass.nr og programmet velger riktige deler (fra ca 2000->)

Verdt å nevne at denne er godkjent av bilprodusentene, og oppdateres jevnlig. De fleste gratis-varianter på nett er utdatert på informasjon og delenummer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1 på Partslink24 :) Der kan man også finne utstyrskodene bilen blei levert med. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.