Flocking utstyr selges -SOLGT-

Anbefalte innlegg

Legger ut for salg et komplett flocking-kit, perfekt for flocking av dashbord, dørpaneler, interiørdetaljer etc.

 

Kjøpt nytt av meg fra produsenten i england for et års tid siden som et komplett kit satt sammen for dette formålet.

Inneholder følgende:

 

 

Fabricoater with 4" applicator & fine mesh & earth lead

1kg Black 1.0mm 3.3 decitex nylon flock

3kg Epoxy flocking adhesive

500gm Black epoxy pigment

1 litre epoxy solvent

Electrostatic earth strap

 

 

Vil anslå at det er ca 90% igjen av flockfibrene og 60% av epoxyen, samt nesten alt av fargepigmentene for å farge epoxyen svart (utrolig drøy i bruk).

 

Flockeren:

fabricoater_700.jpg

 

Første test (blitzlys)

IMG_1968.jpg

uten blitz:

IMG_1969.jpg

 

Pris fra england inkl frakt var £560, totalt med moms og fortollingsgebyr kom dette på ca 6400kr.

 

Selges for kr 2990,- + frakt (forskuddsbetaling om det skal sendes).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

En liten video om hvordan dette fungerer :)

 

Edit: legger også ved info om kjøp av mer forbruksmateriell (flockfibrer og lim/epoxy)

 

 

Dear Haakon,

 

 

 

Thank you for your interest in our products.

 

We export to customers around the world direct from our manufacturing facility in the UK.

 

 

 

The majority of our customers who flock car interiors will use our 2 part epoxy with pigment.

 

The epoxy is priced at £35 for 3kg. (The epoxy is a sand colour) The epoxy can be used on most surfaces but we do sell a range of other adhesives including polyurethane, latex, EVA, Acrylic, fabric adhesive etc….

 

 

 

The pigment is £9.50 for 500gm. ( We stock pigments in white, black, cream, red, blue green, yellow, grey)

 

1.0mm Flock prices - small 100gm bags - £4.00, 1 kg - £20.00, 2 kg - £36.00, 3kg+ @ £16.85/kg

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er dette utstyret solgt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

 

Var jeg som kjøpte dette utstyret av Håkon Ottesen.

Dette fungerer meget bra, men jeg trenger det ikke lengre..

Så om noen vil overta dette, så tar jeg imot bud:)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. har alltid angret bittelitt på salget, men behovet er jo ikke prekært heller..

 

Hvor mye er igjen av forbruksmaterialene? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:) har kjøpt mer både fiber og epoxy/farge etc. Skal ta en titt oppi boxen, hvor mye som er igjen nå men er ganske sikker på at det er mer med nå enn da jeg kjøpte:)

 

Høyeste bud: 1800 inkl frakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump:) noen høyere bud? reiser på ferie i 14 dager fra tirsdag 4. Juli. Så nå er siste mulighet for å få sendt avgårde i posten før det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.