Side 47 av 48 FørsteFørste ... 3745464748 SisteSiste
Viser resultater 691 til 705 av 710

Tråd: TESLA S prøvekjørt i dag

Skulle ikke du bestille en eller flere, da?

Vis innlegg
    Model 3 "sluppet". Hvem tør å innrømme at de er fristet til å reservere?
    Reservert.
    Var også ute og testa P90D og det var eigentleg ein ok bil.
    Ludicrous-mode var rett og slett ludicrous.��

Jeg får vel komme med en innrømmelse jeg også da: Har også reservert Model 3.
    VAG har nå ut neste år på seg med å komme opp med et bedre elbil alternativ...

Jeg er ikke helt fornøyd med den lille bakluke/bagasjeromsåpningen på M3, men det blir muligens forbedringer der:
    https://twitter.com/elonmusk/status/717039506965270529

Luka er største minuset med Model ☰ slik eg ser det. Rattet er bekrefta at blir annleis og det blir kanskje ei form for headup display i ruta. Trur det blir veldig bra☺. Synd det er vinter og vår (x antall gongar) før ein kan forvente leveranse.

Vis innlegg
    Jeg er ikke helt fornøyd med den lille bakluke/bagasjeromsåpningen på M3, men det blir muligens forbedringer der:
    Må si det frister veldig å reservere en Model 3, men baklukeåpningen er rett og slett ikke bra. På kanten til dealbreaker for min del.
    Også spent på hvor "tysk" utstyrslista blir tilslutt for å kunne annonsere bilen fra USD 35k. Noen som tør spå dollarprognosen i Q4 2017?

Var på nippet til å reservere men tror jeg satser på noe annet i stedet.

Lurer litt på når vi i Norge får Model 3, Tesla har en årsproduksjon på 50.000 biler per i dag og de har fått reservasjoner på mellom 250.000 og 300.000 biler og utrullingen begynner vel på vestkysten av US og går østover. Så når bilen kommer til Norge er vel en X-factor. Noen av dere som har reservert som har lest dere opp på leveringstid?

Jeg har bestilt en jeg også. Skal kalle den for min lille M3.

.............eller ikke.

Ein flott blir det i alle fall.

https://youtu.be/-S_NUOt1HHQ

Men eg er meir og meir skeptisk til kva leveringstida blir. Tvilar bå Tesla er klare til å dekke etterspurnaden med det første.

Den "luka" er forholdsvis liten, men det er viktig å huske at Model 3 er en sedan, selv om den ser veldig coupe ut i formen. Dermed blir det et bagasjeromslokk, og ikke en luke. Noe man har valgt for å slippe en diger bjelke for å stive av chassis, og dermed strengt tatt ikke ville fått plass til hodene til de som sitter bak. Model S har en slik bjelke, og den ødelegger takhøyden en del på en bil som er betraktelig større en Model 3. Med det sagt. Ideelt sett hadde jeg ønsket med større "luke", men Model 3 blir i så fall bil nr. 2 for oss så jeg reserverte en likevel. Den er tross alt ikke mindre praktisk en fruens nåværende up!

325 tusen reservasjoner så langt, til (iallfall) $1000stk = 325 millioner dollar inn allerede, halvannet år før bilen kommer på veien

Og tror neppe det er sånn at alle amerikanere som har reservert, får bilene sine før de begynner å levere til andre markeder. Produksjonen blir nok fordelt etter markedsandel. Norge ligger jo høyt der allerede. Når Model S ble sluppet, så fantes det jo inget globalt Tesla nettverk. Det var jo Ferdinand Motor i Bergen som sto for (privat)importen da, av USA-spec biler.

2018 Model S 75d bestilling ligger klar. Depositum betalt. 4 dager på meg å bestemme.

Ja, hva blei det til?

Hjerneskadd som mange andre.

Vis innlegg
    Ja, hva blei det til?
    Delivery:
    December / start of january

Tiden går for sakte...... Levering i desember. Forhåpentligvis
    Rød multicoat lakk. 4 lag lakk og 6 lag klarlakk. Rød fargen er hele tiden i forandring, så ikke lik fra f.eks 2016 model.
    Nye seter foran/bak, performance carbon spoiler
    glasstak/soltak med takstativ fester
    Bilstein luftfjører fra MB S-klasse er standard.
    19" Nokian piggfri vinter
    19 slipstream felger sommer
    Ny software oppgradering fra 22.juli på alle 75D
    4x4 450hk og 0-100 på 4,4 sek.
    Premium pakke med største stereo spesielt innstilt for en ultra stille Tesla kabin, vinterpakke og Hepa luftfilter system.
    380km reel rekkevidde
    490km målt i NEDC

Skal hentes på Tesla center Brumundal.

Det gledes.