TESLA S prøvekjørt i dag

Anbefalte innlegg

lo godt da jeg hørte askerpassat for første gang... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lo godt da jeg hørte askerpassat for første gang... : ja :

 

Ja den er moro! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg til levering av Model S forhåpetligvis til jul.

 

Spennende! Har du noen planer for den, eller holder du den original? :) TMS facelift ser meget bra ut.

Har selv en Model X på vei, som skal komme til Norge 10.desember. Håper det blir juleferie i ny bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, takk. 10 desember er forhåpentligvis min på kaia i Drammen også. Skal bare innom Panama en tur først. :)

San Fransisco - Balboa - Drammen - Brumundal :)

 

Planer er:

Carbon spoiler, Chademo adapter, led interiør oppgradering, lakkere calipere med Tesla logo, alu pedal og fot støtte i alu, matt grå lakkerte slipstream felger, 400v hjemmelader, solskjermer for soltaket, alu nøkkel holdere, Tesla gummi gulvmatter og sikkert noe mere småtteri

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, takk. 10 desember er forhåpentligvis min på kaia i Drammen også. Skal bare innom Panama en tur først. :)

San Fransisco - Balboa - Drammen - Brumundal :)

 

Planer er:

Carbon spoiler, Chademo adapter, led interiør oppgradering, lakkere calipere med Tesla logo, alu pedal og fot støtte i alu, matt grå lakkerte slipstream felger, 400v hjemmelader, solskjermer for soltaket, alu nøkkel holdere, Tesla gummi gulvmatter og sikkert noe mere småtteri

 

Skal du ikke chippe ?? : haha ::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planer er:

Carbon spoiler, Chademo adapter, led interiør oppgradering, lakkere calipere med Tesla logo, alu pedal og fot støtte i alu, matt grå lakkerte slipstream felger, 400v hjemmelader, solskjermer for soltaket, alu nøkkel holdere, Tesla gummi gulvmatter og sikkert noe mere småtteri

 

Har gjort en del av det samme med min, carbon spoiler og sort folie på chrome enkelte steder:

2017-09-16 16.45.59 (Custom).jpg

 

Chademo adapter:

2017-10-03 10.01.56 HDR (Custom).jpg

 

Hjemmelader:

2017-10-14 15.02.24 (Custom).jpg

Den er begrenset til 13A foreløpig (eksisterende kurs), men vi har prosjekt i borettslaget for å få dedikert kapasitet for elbilading, satser på å få 20-25A da. Har egentlig klart meg fint med jeg har også, er ikke noe problem til daglig.

 

Jeg har solskjermer for soltaket, men det er ikke så viktig, fabrikksotingen av taket er ganske (/passe) mørk. Har også byttet ut led lysene i interiør/dører/bagasjerom med AO (Abstract Ocean) sine som er sterkere (Hugaas/bilkomponenter.no selger disse). Har også byttet ut høyttalerne i dørene til Light Harmonics sine.

 

Skal også sote rutene (black friday tilbud hos Riis, halv pris i dag!). Har også planer om ekstralys, 2x Rigid SR10 eller noe i grillen nede etter hvert.

 

 

Skal du ikke chippe ?? : haha ::P

 

En kan faktisk det :).

Denne karen/firmaet:

https://hsrmotors.com/

 

Han har solgt en av sine trimmede biler tidligere i høst:

https://electrek.co/2017/09/27/hacked-tesla-model-s-p90-sale/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT her, men hvor i allverden er trådene på kosebilene? Du må jo dele! :D

 

Jeg hadde tråd på rs4'en men ble borte i forumkrasjen. Satser på at jeg får tid og ork til å lage litt tråder igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tråd på rs4'en men ble borte i forumkrasjen. Satser på at jeg får tid og ork til å lage litt tråder igjen!

 

Er bare å sette igang! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trur at et nytt batteri koster ca 1 million!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe det er bra ;) artig det når garantien går ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[/img]25551457_10156503558835260_1907620591_o.jpg

 

Underfunding når en Yaris Verso er "the odd one out" på parkeringsplassen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare jeg som leste Uff Ekkel? (uf, ek, el) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sannsynlig ja, men når du nevnte det så kom jeg på noe en annen kommenterte. Se motorkoden (øverste lapp) på denne Ford-motoren :D

 

L537251A.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om de ikke har pitstop med superduperhyperchargere da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De må ha modifisert/forbedret kjølingen om dette skal fungere :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp Tesla sa de..

Det er bare fint med en liten ladepause sa de.. ;)

Tesla.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lettvint å fylle bensin/diesel på nabotomta der, fort gjort og slipper kø :)

Så idiotene sto der, lo litt for meg sjøl da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fylt noen tusen liter på Esson der jeg og, men artig og sosialt for de å stå sånn å vente på å få putta på litt gratis strøm da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.