Anbefalte innlegg

Noen som har oversikt over hvor det er rabatter i Halden? :D

Vet om Veng, men ikke noen andre..

Mekonomen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rabatt på dahles auto i halden finnes ikke ,de har aldri hørt noe fra klubben,så de gir ikke 5 øre i rabatt.:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har pleid å få 10-20 prosent på Dahles i Halden :) Rart de ikke har hørt om klubben da.. må ha begynt noen nye i skranken der da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fikset rabatt avtale med Bilxtra i Askim: 20-30%

KUNDENR: 150133

 

Gjelder ikke tilbud og kampanjevarer.

 

Må fremlegges klubbmedlemskort.

 

Kontaktperson: Kenneth Johansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg driver og skal rydde opp litt i forumet "Partnere/Rabattavtaler". Kan noen av dere ta en rask titt innom her samt denne tråden og gi meg beskjed om alle firma fremdeles eksisterer og eventuelt om dere har opplevd at rabattavtalen hos noen ikke er gjeldende lenger?

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei er det noen som vet om det er noe rabattavtaler med noen forhandlere i mysen/askim området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få noen fine priser av meg på Mekonomen. Hva skal du ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få noen fine priser av meg på Mekonomen. Hva skal du ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei var en tur på Boss of gloss i dag. og dette stemte vist ikke helt. så kunne den personen som styrer med rabatt avtalene ringt - Kai 908 27 151

så vi kunne fått ordnet opp dette? eller om jeg får nr. til den personen som som styrer dette og gitt det til Kai for han hadde lyst til og få ordnet opp dette.

 

 

 

 

Boss of gloss logo

(tidl. iseveienbilpleie.no)

 

- Ved fremvisning av gyldig medlemskort får vi 10% rabatt direkte på pris av bilpleie! ( pris avtales ved oppmøte)

 

- I superdekk sortimentet ( nokian, nexen, maragoni, mega felger, replica felger m.m.) får vi 35% på felger

og 30% på dekk.

 

- På Continental, michelin og nokian får vi 25%

 

- På bilpleieprodukter som allerede ligger lavere enn de fleste konkurenter, får vi 10% på vare i butikk.

 

Kontaktpersoner:

- Kai 908 27 151

- Martin 976 91 697

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.