Anbefalte innlegg

Rabattavtaler for Østfold:

se forøvrig HER for flere rabattavtaler/mer utfyllende info

___________________________________

 

Bilextra - Moss : 10% rabatt ved kjøp, gode priser på dekk og felg.

 

 

Sarpsborg Dinitrolsenter : Understellsbehandling til fastpris for medlemmer, 2.600,-

Billig poleringsutstyr fra MaxWax, ring for pris. Polering fra 700,-

 

 

 

Bilpleie Expressen - Lundheim Fredrikstad

Bilpleie expressen på Lundheim v/Uno X gir medlemmene våre særdeles gode priser på bilpleie og lakkforsegling.

 

Wax guard lakkforsegling, innvendig rens, vask etc. Ring for pris og avtale ( utgangspunkt 10% rabatt )

 

Tilbyr luftrensing som fjerner lukt fra kupe, dyrelukt, røyklukt etc, samt gir en allergi fri bil.

 

Åpningstider mellom 08.00 - 16.00

 

Nås på telefon 69 32 01 00 eller på 90 12 42 52

 

 

Tar også oljeskift, mindre rep og eksos-jobber..

 

 

TS-Racing med ny avdeling i Østfold!

 

Ta kontakt for priser : Tlf 92484307

 

 

 

Torshov bilrekvisita

 

10% i samtlige butikker

 

 

 

Car Care Center

 

Car Care Center i Moss tilbyr en del rabatter for VACN-medlemmer. F.eks. 18" felgpakker for kr 7000, kurante dekk, ikke billigste sorten. Garantert billigst i hele Norge! 10% på dekk og 15% for solfilm/bilpleie.

 

Ring Tim på 90913432.

 

 

Trøgstad Bilpleie

 

- gir 15% på behandling av bilen din og 15% på Autoglym produkter til alle VW-Audi Club medlemmer

 

 

ISEVEIEN BILPLEIE

 

- Ved fremvisning av gyldig medlemskort får vi 10% rabatt direkte på pris av bilpleie! ( pris avtales ved oppmøte)

 

- I superdekk sortimentet ( nokian, nexen, maragoni, mega felger, replica felger m.m.) får vi 35% på felger

og 30% på dekk.

 

- På Continental, michelin og nokian får vi 25%

 

- På bilpleieprodukter som allerede ligger lavere enn de fleste konkurenter, får vi 10% på vare i butikk.

 

Kontaktpersoner:

- Kai 908 27 151

- Martin 976 91 697

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10% på nbs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare opplyse om at Hellanor i Fredrikstad ikke er klar over rabatt avtalen de har med VW-Audi klubben.. Så ingen blir "skremt" når de kommer dit å prøver å hinte frempå om avtalen.. :)

 

Jeg fikk 20% og god service jeg... :D

 

( http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28644 )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk 10% rabatt på torshov bilrekvisita på mosseporten idag når jeg spurte om jeg fikk medlemsrabatt :)

 

Tror ikke de har har noen avtale med klubben, men det er jo tydeligvis ikke dumt å spørre da : rock :

 

Hei!

Stemmer at klubben har 10% rabatt hos Torshov(unntatt takbokser, bilstereo/multimedia og kampanjevarer), dette gjelder i samtlige Torshov butikker i Norge! Vis gyldig medlemsbevis så ordner vi de prosentene dere har krav på! Og priser på slitedeler er veldig gode, sammenlignet med lignende firmaer, dette vet jeg da jeg har jobbet for konkurrenten før!!!

 

Bernhard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om vi har noen rabatt avtale med møller i Fredrikstad eller dahles i Særp? Og evt. hvor mye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får vel 15% på deler både i Sarpsborg og Fredrikstad, har iallefall aldri vært noe problem for min egen del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,gjelder dette service også eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun deler, ikke verksted/servicer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært mulig å fått rabatt avtale på megahjul i fredrikstad??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært mulig å fått rabatt avtale på megahjul i fredrikstad??

 

Vi i Stavanger har ordnet oss firmaavtale med Megahjul her nede...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk ikke noe rabatt hos Svendsen hvartfall! Virka ikke Spesielt interesert heller!

 

Men jeg har alltid fått 20% hos mekonomen ;)

 

Har vi en avtale med Mekonomen, eller har du bare fått 20 prosent privat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om vi har noen rabatt avtale med møller i Fredrikstad eller dahles i Særp? Og evt. hvor mye?

 

Vi har iallefall på Dahles auto i halden, 10% hørte med de i dag da jeg var der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har fått i havn en veldig god avtale med Iseveien Bilpleie. Gode priser på bilpleie, bilpleie produkter, samt dekk og felg. Jeg kommer mer med info iløpet av helga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde kansje oppdatert første post med alle rabattavtaler som gjelder, for å gjøre det hele litt mere oversiktlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle rabattavtalene våre skal egentlig inn under Rabattavtaler Region Øst, deretter Østfold. Her oppdaterer jeg bare så folk får det med seg. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28644

 

Men, er vel ikke helt oppe og går den heller, så skal oppdatere første tråd her også jeg så alle får med seg alle de gode tilbudene som er å hente rundt i distriktet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tråden du linket til er sist oppdatert 28.07.2005, sikkert skjedd noen endringer der siden sist : klø :

 

Leste på forumet ett sted at klubben har fått en partneransvarlig som skulle gjennomgå og reforhandle alle rabattavtaler, kommer vel noe info om det etterhvert som ting skjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi rabatter på mekonomen ja ? å hvem mekonomen blir nermest meg? (råde)

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tråden du linket til er sist oppdatert 28.07.2005, sikkert skjedd noen endringer der siden sist : klø :

 

Leste på forumet ett sted at klubben har fått en partneransvarlig som skulle gjennomgå og reforhandle alle rabattavtaler, kommer vel noe info om det etterhvert som ting skjer.

 

Jeg vet, derfor jeg skrev at den ikke var helt oppe og gikk. Jeg prøver å nøste opp i dette om dagen slik at informasjonen kommer lettere frem og blir mer tilgjengelig for medlemmene i Østfold. Ting skjer, men iblant tar det bare litt tid. Men tar oppfordringen og oppdaterer første tråd med rabattavtalene våre jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ISEVEIEN BILPLEIE

 

- Ved fremvisning av gyldig medlemskort får vi 10% direkte på pris av bilpleie! ( pris avtales ved oppmøtet)

 

- I superdekk sortement ( nokian, nexen, maragoni, mega felger, replica felger m.m.) får vi 35% på felger

og 30% på dekk.

 

- På Continental, michelin og nokian får vi 25%

 

- På bilpleieprodukter som allerede ligger lavere enn de fleste konkurenter, får vi 10% på vare i butikk.

 

Kontaktpersoner:

- Kai 908 27 151

- Martin 976 91 697

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kanskje vært en idé å skaffe rabattavtale med dekksjekk i askim, da di selger relativt billige felger og dekk, men man takker jo aldri nei til ENDA billigere? :)

Kan si såpass at jeg ga 6000 for felger og dekk, ferdig avbalansert og montert på bilen, men dette var billigfelger da ;P men de gjorde dette på 45min ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært innom Hellanor på Rolvsøy, der får alle klubbmedlemmer 20% på alt av deler.

Så da vet vi hvertfall det sikkert..

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøgstad Bilpleie gir 15% på behandling av bilen din og 15% på Autoglym produkter til alle VW-Audi Club medlemmer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.