VACN Oslo Lokallag er nå på facebook

Anbefalte innlegg

Bra jobba, Per! :) Vært inne og lika nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba, Per! :) Vært inne og lika nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba, Per! :) Vært inne og lika nå.

 

Kunne ikke se det, men bra fordet :P

Legg meg gjerne til på facebook Daniel, Per Turbo Backe, så jeg kan få lagt deg til som moderator på lokallagssiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba, Per! :) Vært inne og lika nå.

 

Kunne ikke se det, men bra fordet :P

Legg meg gjerne til på facebook Daniel, Per Turbo Backe, så jeg kan få lagt deg til som moderator på lokallagssiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bra:) men forsidebildet er det jo avbildet tidligere bilen til en fra Drammen lokallag:p har vi ikke noe bilde fra mandagstreff eller noe?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bra:) men forsidebildet er det jo avbildet tidligere bilen til en fra Drammen lokallag:p har vi ikke noe bilde fra mandagstreff eller noe?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enderlig kom dere på facebook også :D Gratulerer :) Vi i Drammen gleder oss til å følge med dere og se når dere har treff. Vet dere hvem dag osv dere skal ha treff på Sandvika i høst / vinter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enderlig kom dere på facebook også :D Gratulerer :) Vi i Drammen gleder oss til å følge med dere og se når dere har treff. Vet dere hvem dag osv dere skal ha treff på Sandvika i høst / vinter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enderlig kom dere på facebook også :D Gratulerer :) Vi i Drammen gleder oss til å følge med dere og se når dere har treff. Vet dere hvem dag osv dere skal ha treff på Sandvika i høst / vinter?

 

Tror vi skal ta en diskusjon om det på et møte snart :) (uten at jeg helt vet agendaen :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enderlig kom dere på facebook også :D Gratulerer :) Vi i Drammen gleder oss til å følge med dere og se når dere har treff. Vet dere hvem dag osv dere skal ha treff på Sandvika i høst / vinter?

 

Tror vi skal ta en diskusjon om det på et møte snart :) (uten at jeg helt vet agendaen :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde var ett jeg hadde og det får duge så lenge, ville ikke legge ut på en av mine biler da det blir litt "inhabilt" :)

 

Vi tar det på lagets styremøte i uke 42, og kommer med treffplan rett etter det når sted og datoer er klart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde var ett jeg hadde og det får duge så lenge, ville ikke legge ut på en av mine biler da det blir litt "inhabilt" :)

 

Vi tar det på lagets styremøte i uke 42, og kommer med treffplan rett etter det når sted og datoer er klart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen har fine bilder av vogna si som tilhører Oslo Lokallag, så kan de jo legge ut her (eller send meg/Per bilder). Så kan vi jo rullere litt på "cover" :) Tenkte å sette meg ned med PS i helga for å lage noe fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen har fine bilder av vogna si som tilhører Oslo Lokallag, så kan de jo legge ut her (eller send meg/Per bilder). Så kan vi jo rullere litt på "cover" :) Tenkte å sette meg ned med PS i helga for å lage noe fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.