Et var norges mest unike felgsett vuderes solgt.

Anbefalte innlegg

vurderer og selge mine helt unike custom byggde BBS rs med senter bygget av orginale G1 felger.

Grunn til at jeg vurderer salg er noe sviktende interesse og at jeg ikke får brukt mer enn et sett med felger om gangen.

 

Felgene er 7,5 og 8x15 slik de er bygget idag må de kjøres med 25mm spacer dette pga senterenes utforming men, de sitter som et skudd på Golf1 og Rocco MK1 spacer og lange bolter følger med. Senterene er glassblåst og pulverlakkert med RAL7016 all maskinering er gjort i CNC fresemaskin med høy presisjon. Det sitter 185/45-15 dekk på de, det kunne med fordel vært byttet til 195/45-15 på 8" felgene.

 

Bakfelger er 8x15 bygget av 6" tønner og nye 2"ytterringer, skruer og muttere, et 32,5 med 25mm spacer.

 

Framfelger er 7,5x15 bygget av 6" tønner og nye 1,5"ytterringer, skruer og muttere, et 27,5 med 25mm spacer.

 

Mye info i denne tråden HER

 

Kun seriøse henvendelser på PM eller 45421703

Pris: 13900.-

 

Jeg forbeholder meg retten til å trekke meg fra et salg på et hvert tidspungt!

Mer bilder med dekk på bil kan ordenes.

 

Bilder:

IMAG0229.jpg

 

IMAG0220.jpg

 

IMAG0219.jpg

 

IMAG0217.jpg

 

IMAG0192.jpg

 

IMAG0191.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kunne eg tenkt meg men 15k passer ikke så godt akkurat nå :( gi meg en lyd vis du skulle bli nødt til å senke prisen yttligere :) eg er vertfall veldig intresert .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er BBS RS center me hvis felgene kjøpes ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få ned prisen eit par tusen til so er eg interessert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få ned prisen eit par tusen til so er eg interessert

 

Du er klar over dele- og kostpris på felger som dette eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er klar over dele- og kostpris på felger som dette eller? :)

 

Jepp :)

 

Dei er for unike :P må lakkast på nytt for å passe andre bila, og prisklassa er for spesielt interesserte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan komme me et bud på 8000 kr

Verdien er desverre bare ikkje den samme for meg når ikkje de originale rs senter følger me i tilleg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp :)

 

Dei er for unike :P må lakkast på nytt for å passe andre bila, og prisklassa er for spesielt interesserte

 

Eg kan komme me et bud på 8000 kr

Verdien er desverre bare ikkje den samme for meg når ikkje de originale rs senter følger me i tilleg.

 

Vennligst ikke bruk salgstråden min til personlige meninger, skambud og annet surrball! : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå irriterer det meg at jeg solgte bilen jeg kunne brukt som unnskyldning for å handle disse felgene..

 

Kule felger. Send meg en Pm om du plutselig godtar skammbud så kan jeg gi disse felgene et godt hjem. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytte i compomotive FH 500 9 & 10/11-15"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fortsatt mulighet for å sikre seg disse.

 

Lagt ut ny finn annonse nå, blir de ikke solgt innen den går ut blir de trukket fra salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en ekstra god pris til meg siden stålfelgene opprinnelig kommer herfra? :P du kan og få nyopussa BBS Mahle i inbytte +kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er er disse solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.