Anbefalte innlegg

Uansett om du nytt medlem, gammel traver eller noe midt imellom og trenger skiltholder (50kr/stk) og/eller klistremerker har du nå kommet riktig.

 

Vi i styret på Romerike har dette lett tilgjengelig for deg. Vi kjører nesten hele Romerike på kryss og tvers i jobb og fritid så bare gi oss en pling på PM eller SMS så finner vi ut av tid og sted. Men det letteste er å møte opp på ett av treffene våres hvor alle er velkommen uansett hvordan bil du har. Og vi biter ikke ;)

 

Lena Jansberg Tlf: 91706054

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... burde vel hatt det på bilen min ja😊

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har ikke sett innlegget ditt før nå, men jeg har fortsatt skiltplater. Send meg en mld så ordner vi plater til deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Uansett om du nytt medlem, gammel traver eller noe midt imellom og trenger skiltholder (50kr/stk) og/eller klistremerker har du nå kommet riktig.

 

Vi i styret på Romerike har dette lett tilgjengelig for deg. Vi kjører nesten hele Romerike på kryss og tvers i jobb og fritid så bare gi oss en pling på PM eller SMS så finner vi ut av tid og sted. Men det letteste er å møte opp på ett av treffene våres hvor alle er velkommen uansett hvordan bil du har. Og vi biter ikke ;)

 

Lena Jansberg Tlf: 91706054

Jeg er nytt medlem... Kunne tenkt meg skiltramme til min Transporter T6. Jeg burde vel endre lokal lag til Romerike, bor jo i Nannestad :S

20180930_101720.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skiltplater. Bare å sende meg en mld så ordner vi det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei! Nettopp gått til anskaffelse av en scirocco og meldt meg inn i VACN. Jeg skulle gjerne hatt nye skiltholdere :) noen som har noen liggende?

 

Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.