Hei folkens! Noen som vet om leilighet i/rundt bodø?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Aner ikke om dette er mot reglene for lokallagsforum, men jeg er nødt å bruke så mange kanaler som mulig.

 

Jeg og kjæresten min er ute etter leilighet vi kan bosette oss i, i eller rundt Bodø.

Det å finne folk som leier ut til noe som ikke er et ran i dagslys er vanskelig, så jeg prøver her også.

 

Jeg er lærling med forutsigbar inntekt, hun er student m/ studielån og deltidsjobb som ekstrahjelp. Vi er ikke-røykere og vi ønsker å skaffe oss katt om huseier tillater det. For å "skryte", er vi meget overkommelige mennesker man kan ha rundt seg over lengere tid :)

Bilen min må ha parkeringsplass med 230V uttak i nærheten (For batterilading og motorvarming).

 

Vi ønsker kombinert pris (Altså, leie inklusiv strøm, internett, TV, parkeringsplass) osv, og vi bistår gjerne med "fellesoppgaver" som måking av snø, klipping av plen vasking av bil i blandt, ettersom det må være noe av det koseligste på jord :-) (dersom dere selv har høytrykkspyler - Jeg har skumdyse, vaskeutstyr, polish, voks og lakkforsegler)

 

Om dere ikke har noe til leie selv, er vi MEGET interessert i å høre fra deg om du vet om noen andre i området som muligens vil leie ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dama hadde samme probleme når hun flyttet til Bodø, så på Finn og aviser osv etter hybler med de var steikje dyr og ikke rare greian og bo i mtp på dagens standard.

Endte opp med og kjøpe leilighet i Leiteveien... Hun har heldigvis foreldre som tok lånet, de så på det som en fin invistering :)

Men bedre og kjøpe, også selge når tiden kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det er jo det.. :) Kjenner også et par som fikk "sponset" leilighet av jentas far - Så betaler de ned på lånet hans, liksom.. :)

 

Fikk et stalltips nettopp, om å legge "ønskes leid"-annonse i avisa.. Det koster litt, men det er mange der ute som ikke er interessert i å annonsere seg selv, men heller oppsøke dem som viser interesse.. Får prøve det også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.