Audi A6 2,5TDI STV Holset 221 1996mod fwd manuell

Anbefalte innlegg

synd det ikke er quattro.. stusser dog litt på at den ikke ble solgt fort? ser jo ut som en kurant bil :) Tøft med oppjassa diesel : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok et par tusen for dyr for de fleste som leter og så har jeg spesifikt uttrykket at jeg kun ønsker seriøse henvendelser samt ikke noe test piloter / dekksparkere. det gidder jeg ikke og har heller ikke tid til.

 

bilen blir brukt hver eneste dag og er utvilsomt den beste bilen jeg har hatt, og jeg har hatt mange som har kostet 10-15 ganger så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du sier der. Er en liten del av meg som har lyst til å ta over, men kan ikke riktig enda!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står med en knekt bakfjær nå så går et par tusen billigere. men er bare et tidsspørsmål før jeg fikset dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

årsavgift betalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er forsåvidt fortsatt tilsalgs selv om den er betydelig påkostet nå sist.

 

bremsene originalt på 2,5 er triste greier. ikke ventilerte verken foran og bak.

 

har nå montert 312mm skiver foran, nye calippere samt nye skiver og klosser. Montert S6 bremser bak 269mm ventilerte. Borra og slissa skiver med gule EBC klosser.

 

har bare bilder av foran og ja felgene er ikke vasket på en stund.

 

20170601_140604.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte 120 mil i et strekk forrige helg. ligger på 0,55 lett på mila. mangler litt trøkk i bunndraget men over 2000 skjer det ting ;)

grunnet laber interesse for salget blir det trolig vnt turbo (stor) og ecu som kan omprogrammeres på sikt. skjer sikkert ikke noe før tidligst i vinter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble ny skinn mansjett på gir og håndbrekk.

 

20170726_180902.jpg

 

20170726_180127.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiftet olje og filter samt nye bremserør begge sider bak.

30 mils tur i dag og bilen er artig å kjøre.

Handlet inn a6 2,7 biturbo felger samt brukte med svært gode conti 5 dekk. Måtte ha større vinterfelger siden jeg byttet bremser.

km i dag 309.000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.