Skiltplater og stickers - info!

Anbefalte innlegg

Lokallagstyret i Oslo selger skiltplater og stickers. Dette kan du få på mandagstreffene på McDonalds på Lørenskog eller på vintertreffene på Peppes på Metrosenteret.

 

Følgende har skiltplater og stickers:

 

  • Daniel Olsen (Tornadorød MK5 GTI)
  • Knut Erik Jacobsen (Svart Caddy med orange detaljer eller blå Skoda Octavia)

 

Som vanlig er det 50,- pr. skiltplate og klistremerkene er gratis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pr. i dag har ikke jeg skiltplater eller stickers. Skal bestille opp på nyåret. Usikker på status på Kunt-Erik og Robert sin beholdning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hvis det er noen som trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne ha skiltplater og stickers. Trenger 4 stk da så jeg får til begge bilene, og gjerne 8 stickers. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal legge inn en bestilling nå, slik at jeg har selv. Men akkurat for øyeblikket er jeg tom. Kanskje Morten har..?

 

Om du kan vente, så skal jeg ha dette til neste mandagstreff. Bestilte opp merker og plater nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal legge inn en bestilling nå, slik at jeg har selv. Men akkurat for øyeblikket er jeg tom. Kanskje Morten har..?

 

Om du kan vente, så skal jeg ha dette til neste mandagstreff. Bestilte opp merker og plater nå.

 

Yes please! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne ha skiltplater og stickers. Trenger 4 stk da så jeg får til begge bilene, og gjerne 8 stickers. ;)

Jeg har. Trenger du før neste møte gir du beskjed så kan jeg møte deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne det også, når passer det for deg? Kan hente når som helst etter 16:00 på hverdager :) og etter 12:00 i helger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne det også, når passer det for deg? Kan hente når som helst etter 16:00 på hverdager :) og etter 12:00 i helger.

 

Hei. Jeg skal på skedsmo kl 16.00 i dag. Hvis du vil kan jeg ta med dit å møte deg kl15.45 på shell nordgående(mot gardemoen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg skal på skedsmo kl 16.00 i dag. Hvis du vil kan jeg ta med dit å møte deg kl15.45 på shell nordgående(mot gardemoen).

 

Vært litt opptatt i helga, muligheter denne uka? :) Kjører fra Nydalen 16:10 hver dag og til Frogner/Sørum. Skrik ut om det er noe som passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg skal på skedsmo kl 16.00 i dag. Hvis du vil kan jeg ta med dit å møte deg kl15.45 på shell nordgående(mot gardemoen).

 

Jeg er en tur på Metro senteret nå mellom 17-19 sånn hvis det passer deg, står innerst til høyere der noen av oss parkerer under treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har gått forbi meg denne. Skal vi prøve å møtes i morgen? Er hjemme ca kl 16.00. Kan møte deg på MC donalds lørenskog. 16.30 eller noe i den duren. Gi beskjed. Du kan ringe eller sende sms til meg mob 41301980

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klubben også større typer stickers enn den små lange? :) Tenker i typen "VACN" i ganske stor skrift til å dekke en del av bagasjeluke eller noe? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klubben også større typer stickers enn den små lange? :) Tenker i typen "VACN" i ganske stor skrift til å dekke en del av bagasjeluke eller noe? ;)

 

Klubben lager ikke noe selv, nei. Men du kan ta med deg logo til et firma selv, om du ønsker det. :)

 

Jeg fikk laget til bobla på netprint på helsfyr, men det finnes mange som lager sånt i oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okai, kunne jo tenkt meg et stort merke ;) hadde blitt bra på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger skiltplater og klistremerker :)

Samme stede som nevnt over?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har begge deler.bor på lørnskog gi beskjed så kan jeg møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg har hvis det er noen som trenger.

Hei , jeg ønsker å kjøpe skiltplater og klistremerker 

 

mvh lars erik 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei , jeg ønsker å kjøpe skiltplater og klistremerker 

 

mvh lars erik 

 

Om du ikke har skikkelig hastverk, så anbefaler jeg at du stikker innom standen til klubben på Oslo Motor Show neste helg. Det har vi skiltplater og klistremerker. :) Pluss masse annet snax :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, hvor er det mulig og få tak i skiltplater og klistremerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei, hvor er det mulig og få tak i skiltplater og klistremerker?

 

Jeg kan skaffe plater. Er muligens tom for klistremerker. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan du kontakte Simen på tlf.97884714, han bor i Sandvika området, han har både skiltholdere og merker på lager. Han er materialforvalter for Drammen Lokallag 😁👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

jeg trenger 2 skiltplater og 2 klistermerker. Har gamle alu. Skilt, passer disse i skiltplata?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal passe de.  Jeg kan sjekke på om vi har på lageret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei.

 

jeg trenger 2 skiltplater og 2 klistermerker. Har gamle alu. Skilt, passer disse i skiltplata?

 

mvh

Vi har også fått inn i klubbshoppen :) 

 

Skiltplater:

https://vacn.adprofil.no/product.aspx?pid=4767&gid=1098

 

Klistremerker:

https://vacn.adprofil.no/product.aspx?pid=8838&gid=1099

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.