Anbefalte innlegg

Gammelt medlem som har gått elektrisk.

 

Er det flere her som har skaffet seg elektrisk VAG?

 

Kjører nå en e-Up og er kjempefornøyd med det, men synes det er lite elektrisk aktivitet her. Er elbil litt å betrakte som luftkjølt her inne eller er det rett og slett bare få medlemmer som har elektrisk VAG ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok bare det er få som har det enda. Men jeg har et inntrykk av at det er ganske så mange som har bestilt, og noen som allerede har fått e-Golf vertfall.

Jeg selv var ute å prøvekjørte den i går, og jeg ble rett og slett imponert og slått litt i bakken over hvordan den bilen var..

Fornøyd med e-Up'en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er mildt sagt.

Har vel unnagjort ca. 3000km i e-Upn nå. Hadde en del fordommer før jeg valgte å prøve. Nå ser jeg liksom ikke for meg hverdagen uten el bilen. Mange som sier at den ikke er morsom å kjøre men det synes jeg faktisk at den er.

Det er klart den er nok litt i minste laget men den dekker faktisk 98% av alt bil behovet vi har. Nå blir det til at vi må ha en fossil bil i tillegg bare for å kunne dra på dynga to ganger i året og når vi skal med oss kajakk og kano samtidig.

E-Upn ble overraskende fort nr. 1 bil i familien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har bedre plass:

:P (burde kanskje gå i mediaforumet..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer å bytte in RS4'n for en UP, helt seriøst.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan kjøpe en UP, åsså bytter vi likt, André..? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går allerede en modda e-Golf i Arendal, men har dessverre ikke fått sjans til å ta bilder av den enda. Hvit, mattrød folie/dip på taket, gul lyktefilm på rutene, senk, 19" felger etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd både e-up og e-golf, og bestilte e-golf for noen uker siden.

Levering en gang i q1 2015.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får overta en e-up om ikke lenge, kvitter oss med dieseldyret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar ut ny e-up i desember. Har også bestilt egen "ladestasjon" fra Salto, da jeg uansett må oppgradere kursen som skal lade bilen.

Gamle fossilbilen beholdes til langturer og full familiepakke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte min Egolf i april. Med varmepumpe, så den komme tidligst julaften. men ser frem til å slippe å handle på statoil 1 gang i uken:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig Helelektrisk :D

 

E-up'n på plass, perfekt nr 2 bil for oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!

Vi har nå e-Upn som eneste bil. Fungerer helt fint. Har til og med vært på harry tur med den.

 

Ser oss nå om etter en brukt nr. 2 bil til vi skal på ski tur til vintern. Mulig vi ikke kjøper men baserer oss på leiebil når e-Upn ikke strekker til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det ikke blir for mange turer i nr2 bil så er vel leiebil ett godt alternativ sett opp i mot spart årsavgift, forsikring og vedlikehold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!

Vi har nå e-Upn som eneste bil. Fungerer helt fint. Har til og med vært på harry tur med den.

 

Ser oss nå om etter en brukt nr. 2 bil til vi skal på ski tur til vintern. Mulig vi ikke kjøper men baserer oss på leiebil når e-Upn ikke strekker til.

 

Ikke lenge før vår kommer heller, satser på tilsvarende løsning som dere. Beholder den gamle bensin-Touranen som straks er nedbetalt, til bruk med mye bagasje og lange avstander.

 

Hvordan har setetrekkene holdt seg hos dere som har hatt bilen i ett års tid? Vurderer faktisk setetrekk, skal brukes til barnehage og lignende i 3-5 år til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte setetrekk fra Polen på e-bay tilpasset Up. Latterlig billig. Passet setene perfekt. Fungerer med airbag.

Opplever ikke noe redusert varme fra setevarmeren.

Har også kjøpt original gulvmatte til bagasjen fra Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror sete trekkene jeg kjøpte kostet under 600,- inkludert frakt.

Kjøpte også deksel til nøkkelen slik at den fikk samme farge som bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!

Vi har nå e-Upn som eneste bil. Fungerer helt fint. Har til og med vært på harry tur med den.

 

Ser oss nå om etter en brukt nr. 2 bil til vi skal på ski tur til vintern. Mulig vi ikke kjøper men baserer oss på leiebil når e-Upn ikke strekker til.

 

 

Endte opp med å kjøpe en 2000 A6 2,4 Quattro som bil nr. 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte opp med å kjøpe en 2000 A6 2,4 Quattro som bil nr. 2.

 

Da er det godt at den andre bilen din ikke bruker bensin, for denne bruker bensin for to;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt min E-Golf i litt over 2 uker nå, og må si meg stor fornøyd.

Sort perle med sort skinn interiør. Det meste av utstyr, men ikke varme pumpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt min Egolf i 2 uker nå jeg også, oryx hvit med mørke ruter og varmepumpe. bortsett fra litt lakkfeil og en lader som tok kvelden er jeg strålende fornøyd! Varmepumpe\vifte bråker nok litt mer enn forventet, men det tar dynaudio seg fint av. Dynaudio har faktisk imponert til den nette sum av 4500 kroner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har rundet 3000km, og er strålende fornøyd. Bestilt med alt utstyr, senket, 18" 225 dekk og felg og div tweak med VCDS.

b5f4b84a58aeda1fbcb2fd3ce7ba3067.jpg066c0b3ebdbf8de962345c592ac4eaed.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har rundet 3000km, og er strålende fornøyd. Bestilt med alt utstyr, senket, 18" 225 dekk og felg og div tweak med VCDS.

 

Kan det stemme at jeg denne rulle over Eik mandag kveld? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.