Oslo/Drammen lokallag + Audi S og RS treff i Oslo!

Hvilken mandag passer deg best?  

14 stemmer

  1. 1. Hvilken mandag passer deg best?



Anbefalte innlegg

Oslo-borgere og Drammenserne har jo hver sine lokallagstreff, og det er har vært ofte pratet om å ha et lite uformelt Audi S/RS/Urquattro treff.

 

Sistnevnte har vært forsøkt arrangert tidligere uten at dette ble noe suksess fordi det blir ikke nok oppslutning, og når enkelte faller fra da, så blir vi fort bare 2-3 biler igjen.

 

Derfor foreslår jeg å slå sammen Drammen og Oslo og samtidig invitere alle RS og S og Urquattro biler til en sammenkomst på en mandag i Oslo.

 

Gi din stemme på når det passer deg best! :)

 

Selvfølgelig er alle VAG velkommen, så om du har mulighet til å være med, gi din stemme på hvilken dato som passer deg best.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. hvor var det tenkt å avholde dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli kaldt i lufta om kveldene nå og det er et ørlite flertall på 22/9... så da satser vi vel på det?

 

Hvem blir med? Vi er vel i alle fall 2-3 fra Kongsberg som drar! S8-V8-RS4/Urquattro + kanskje S6 Plus?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk vi kjører sommersesongens siste treff for Oslo på Lørenskog på førstkommende mandag, så da hadde det passa supert om det kom mye spennende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt langt unna for meg med durende mellomaksel og 'dritstygg' S4, men veeeldig bra tiltak! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville vel heller foreslått at Drammen og Oslo lokallagene (og endel i Asker og Bærum havner jo fort "imellom") evt tar turen til Lier/Drammen.

Var ikke flesteparten i S/RS/ur opprinnelig fra Buskerudkanten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir mye av det samme jeg men.. det er vel ikke kjøreturen som er mest avskrekkende tror jeg, største problemet er å få nok oppslutning. Og det er masse forskjellig ting som spiller inn på at folk ikke kommer, men jeg tror om folk må kjøre 30min eller 1 time eller 1,5 time ikke spiller så stor rolle. Folk med Audi har jo biler som tross alt er laget for å brukes :)

 

Jeg tror faktisk at vi bare må begynne med ett treff og så bare prøve å samles flere ganger, så vil det dra seg til etter hvert. Om det er noe stemning for dette her :)

 

Kjørte vel en kolonne på 45 Porscher forbi Kongsberg her i dag.. må si jeg misunner den klubben litt som klarer å få med seg såpass mange biler på en langtur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er merkelig at folk i denne klubben ikke gidder å bruke bilene sine til det de skal brukes til, nemlig kjøring. Hver gang det et foreslått noe som innebærer en kjøretur som er lenger enn til butikken er oppslutningen like laber hver gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på stort oppmøte i kveld kl 19.00! ;) McDonald's på Lørenskog.

 

Capture.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker, kommer hjem 2 uker tidligere enn planlagt og er allikevel en dag for sen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd Sven Ola! Men vi satser vel på flere slike treff framover.

 

Om det blir noe i år vet jeg ikke, men det er mange muligheter neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på bra oppmøte og at dere tar noen bilder da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for bra oppmøte og hyggelig treff!

 

Vi ble 2 stk S2, en S6 Plus, en S8, og en Urquattro, i tillegg til mye fint fra Drammen lokallag, og Johan sin V8, så det er vel ikke så ille oppmøte :)

 

Bilder kommer, om det ble noen ålreite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne fra i fjor, er det noe stemning i år for dette? Hva med å invitere oss til Cars&Coffee Asker og Bærum sine samlinger? Om ikke bare S/RS/Urquattro så kanskje flere fra hele klubben skulle samlet seg og dratt dit en gang?

 

Dette er treffene som gjenstår i år:

 

Søndag 27. september 2015 kl 16:00

 

Søndag 11. oktober 2015 kl 16:00

 

Søndag 25. oktober 2015 kl 16:00

 

https://www.facebook.com/?_rdr=p#!/Cars-Coffee-Asker-og-Bærum-1425580737695185/timeline/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tatt meg en tur dit den 27. :) Liker både biler og kaffe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ikke inn noen stemme, men 25. Oktober er jeg på besøk hos svigers i Drammen, stiller selvfølgelig opp hvis det blir aktuelt da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ikke inn noen stemme, men 25. Oktober er jeg på besøk hos svigers i Drammen, stiller selvfølgelig opp hvis det blir aktuelt da :)

 

Veldig fint om du svarer i den andre tråden! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan en moderator stenge denne tråden kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.