Oslo Lokallag - Styret 2016

Anbefalte innlegg

Why change a winning team, tenkte i alle fall vi.. Dog gjorde vi en endring nå i høst. Knut-Erik blir styremedlem og Kristian tar over som nestleder da Knut-Erik sikkert får nok å gjøre ellers fremover :)

Om det skulle være noen som ikke er fornøyd med sittende styre, så er vi åpen for et nytt valg, men sitter gjerne videre om ingen har innvendinger mot dette.

 

Så her er vi:

 

Leder

 

Navn: Daniel Olsen

Bosted: Oslo

Mail: daniel.olsen (a) vacn.no

Tlf: 90701337

 

Nestleder

 

Navn:

Bosted:

Mail:

Tlf:

 

Kasserer

 

Navn:

Bosted:

Mail:

Tlf:

 

Styremedlem

 

Navn: Knut-Erik Printz Jacobsen

Bosted: Fjellhamar, Akershus

Mail: knuterikbj (a) hotmail.com

Tlf: 91882301

 

Det er plass til flere i styret om du vil gjøre noe ekstra for Oslo Lokallag, bare si i fra til meg i en PM eller lignende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bumper denne litt, om det er noen som vil bidra litt ekstra for Oslo Lokallag, så har vi ledige plasser i styret. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper igjen..

 

Nå har vi vært et styre i Oslo Lokallag i snart 2 år og tidsklemma tar flere av oss. Vi er ikke det mest aktive lokallaget, men vi holdet koken. I den sammenheng ønsker vi å høre om det er noen andre som kan tenke seg å ta over for sittende styre og vil lage mer blest enn det som har vært sålangt..?

Pr. nå har vi stort sett hatt utstillings treff de to siste sesongene og treff på McDonalds Lørenskog.

 

Si i fra om det er noen som ønsker å ta i et tak. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bumper denne igjen, om det er noen som er villige til å ta i et tak for Oslo Lokallag søker vi etter akkurat DEG! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører en liten bump på denne, det kan se ut som at vi trenger en ny nestleder. Uansett er vi på jakt etter flere som kan være med i styret til lokallaget. Vi stiller ikke store krav, bare at man er litt ivrig iht. lokallagsdrift og hjelper til på treff. Oslo har som regel bare hatt et treff i de siste årene på sommertid.

Si i fra til meg om dette er noe du kunne tenke deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslofolk, se innlegget over fra januar. Vi trenger nok litt ferskt blod for å få mer liv i lokallaget. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, folkens !

Nå er det vel ikke planlagt noen flere lokallagstreff i år, så vidt jeg vet.

Mitt forslag går derfor ut på at lokallags-ansvarlig (-e) sjekker ut når det er "Cars & Coffee"-samlinger i Oslo-området (på østsiden av Oslo: McDonalds på Skedsmo/Frogner, tidl. Sharif og på vestsiden av Oslo: Øvrevoll galoppbane). Vi bør kunne delta på noen av disse samlingene som vel egentlig er åpne for alle bilinteresserte. Hva synes dere som er klubb-medlemmer i Oslo-området om dette ? Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn til info tropper jeg av som leder for Oslo Lokallag etter at sesongen er over. Sånn fra ca. september av. Dersom det er noen som vil ta over stafettpinnen er det bare å si fra.

Har funnet ut at jeg har nok med hovedstyret og eget privatliv til at jeg får tilført lokallaget så mye som jeg burde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo lokallag trenger ny leder og flere i lokallagsstyret. Noen som vil bidra å få opp aktiviteten i lokallaget? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.