Husk å fornye medlemskap 2017

Anbefalte innlegg

Bli medlem fra nå og ut hele 2017 her: http://www.vacn.no/bli-medlem

Medlemmer må huske å fornye nederst i sin medlemsprofil ved å logge inn på www.vacn.no

 

Til deg som leser forumet uten å være medlem i klubben:

  • Du får bare lest et lite utvalg av forumet, medlemmene har et mye større og bedre forum.
  • Innloggede medlemmer er ikke anonyme, men har fullt navn i sin profil.
  • Innloggede medlemmer kan komme i kontakt med hverandre via personlige meldinger på forumet.
  • Selv om du får lese litt av forumet går du glipp av en haug med medlemsfordeler, og bør tegne medlemskap i dag.

 

Her er medlemskapsfordelene:

  • Full tilgang til hele diskusjonsforumet, for fellesskap, glede og nytte. Du får også tilgang til søkefunksjonalitet slik at du kan søke etter tråder med spesielt innhold eller laget av spesifikke personer. Her kan du løse tekniske problemer gratis som ellers hadde kostet deg tusenvis av kroner.
  • Medlemsbladet Treffpunkt i postkassen fire ganger pr år pluss kalender, dette får du ikke kjøpt i løssalg.
  • Fullverdig abonnement å 11 utgivelser Autofil og nå også 5 utgaver av Gatebil. Bare dette alene koster langt over medlemskontingenten.
  • Tilgang ca 140 rabattavtaler og medlemsbevis som gjør at du får tilgang til disse avtalene. Bare dette alene sparer inn langt over medlemskontingenten i løpet av kort tid ved kjøp av deler og utstyr til bilen. Resten av året er rabattene ren nettogevinst.
  • Mulighet for å stille ut bilen på treff.
  • Mulighet for banekjøring med egen bil på treff.
  • Bli kjent med mange nye hyggelige VAG-entusiaster

 

Vi håper å få med flere av dere på laget fremover.

 

Hilsen oss i VACN Hovedstyret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist 86 ganger til nå på et halvt døgn.

Ny overskrift for å fenge mer. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til informasjon så er det deler av forumet som er åpent for gjester å lese. Årsaken til dette er å gi ikke-medlemmer en liten forsmak av forumet.

 

Hovedstyret har vurdert å stenge større deler av forumet for ikke-medlemmer, så ikke bli overrasket dersom det skulle skje.

Unngå å miste tilgang til å lese her ved å melde deg inn nå.

 

Klistres?

 

God ide. Er nå klistret.

 

Vist 333 ganger nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løftes opp igjen idet den er vist 1094 ganger.

 

 

Her har vi eksempel på et medlem som ved hjelp av klubbfelleskapet fikk gratis hjelp av annet medlem og derfor sparte de 6-800 kronene som en diagnose koster på verksted. Altså mer enn hele kontingenten spart inn allerede i februar. http://forum.vacn.no/showthread.php?273995-Noen-i-Follo-Akershus-med-diagnose

Så skal han vel kjøpe seg nye håndbremsemotorer til et par tusen kroner, da bruker han klubbrabattene. Tilsammen vil han ha spart inn mer en det dobbelte av klubbkontingenten på å være medlem, bare på denne håndbremsedefekten på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å bli medlem. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd vist 7603 ganger.

 

Har redigert første post litt med nytt årstall.

 

Medlemmer - husk å fornye nå. Du går glipp av Autofil nr 1 hvis du ikke har fornyet i løpet av denne helga og etter 10. januar får du begrenset forumtilgang som gjest.

Gjester - tegn medlemskap i dag: http://www.vacn.no/bli-medlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med e-faktura? Eller avtalegiro?

 

Da blir det enklere for de som er sløve samt klubben får inn pengene.

 

Er det vurdert?

 

+

 

Her gir du egentlig 24-timers frist, betal eller gå glipp av. Ja, det er fakta men kunne vært pakket inn på en mer positiv måte. ;)

 

Jeg antar at det er mange medlemmer som ikke leser forumet daglig, synd hvis de går glipp av noe så tidlig.

 

Bare et innspill...

 

Vet at kasserer og det nye styret har begynt å tenkte på ytterligere betalingsmetoder som gjør forlengelse mer automatisk, men kjenner ikke til om- og når det kan skje noe på den fronten. De følger ned og tar med seg innspillet ditt.

 

Jeg gir ikke 24-timers frist. Jeg gir 24-timers påminnelse ;) Var sent på natt så jeg tok meg ikke tid til å pakke inn budskapet, men takk for tipset. :)

Medlemmene fikk 40 dagers frist på epost rundt 1-2.desember, og deretter en stadig påminnelsen i denne forumtråden (41 nye innlegg etter 1. des til nå), kun for medlemmer: http://forum.vacn.no/showthread.php?264552-Jeg-får-ikke-nok-ja-takk-til-et-nytt-år-som-medlem!/page6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble medlem i november gjelder d til november igjen eller må jg betale for ny allerede ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble medlem i november gjelder d til november igjen eller må jg betale for ny allerede ?

 

Logger du inn på vacn.no så finner du følgende info:

 

Medlemstype:Enkeltmedlem

Medlem siden:14. November 2015 13:43:35

Gyldig til:1. Januar 2017

 

Dvs at du er medlem ut 2016 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bli medlem nå, og begynne å dra fordel av medlemskap?

 

VACN gir deg:

Billigst banekjøring.

Fullt Autofil og Gatebil abonnement innbakt i kontingenten.

Gode rabattavtaler som gjør at du sparer inn kontingenten mange ganger.

Et SERIØST medlemsforum, hvor du får ordentlige og ikke "Facebooksvar".

 

Vist 12.478 ganger nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt år og nye muligheter.

 

Bare i løpet av januar måned har jeg gjennom medlemskapet:

- spart ca 350kr gjennom rabattavtalene på delekjøp

- fått et Autofilblad i postenf

- kost meg med fullt forum en hel måned, og gjennom dette fått hjelp til svar i to saker jeg lurte på

- hatt mulighet til å bli med å isbanekjøring.

 

Det sier seg selv at man både går økonomisk i pluss og får mye glede av medlemskapet.

 

24.437 visninger av tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ennå ikke fått medlemskortet, når kommer neste utsending? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det medlemskort i år da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ennå ikke fått medlemskortet, når kommer neste utsending? :)

 

Kommer det medlemskort i år da?

 

Vi sender ikke ut fysiske medlemskort som standard lenger. Det er appen som har tatt over for det. Søk opp VACN i Google Play eller App store.

Hvis man ønsker fysisk medlemskort, så må man logge inn på profilen sin på http://www.vacn.no og velge dette under ekstrainformasjon.

Det er ikke lenge siden forrige bestilling ble sendt. Det går nok en stund til neste gang, da det ikke er mange som ønsker dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh.. derfor det ikke har kommet... Ikke jeg fått med meg. Menmen..

Nå kommer det vel hvartfall :)

Liker best fysisk kort, app blir altfor fancypantsy for meg :)

 

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg krysset av for at jeg trenger fysisk medlemskort ganske raskt etter dette var innført. Dobbeltsjekket nå og det står fortsatt som om jeg trenger det men har fortsatt ikke mottatt medlemskortet. Når kan jeg forvente å motta det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om at det er sendt. Så de bør komme fram snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men om de ikke skal sende ut korta, burde kanskje app fikses?

Eller er det kun meg som ikke får logget inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men om de ikke skal sende ut korta, burde kanskje app fikses?

Eller er det kun meg som ikke får logget inn?

 

Appen fungerer utmerket, men noen brukere må oppdatere/bytte passord for at det skal fungere. Dette gjør du på din medlemsprofil (logg inn oppe til høyre på http://www.vacn.no)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar [emoji16][emoji1360]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar

 

Bare hyggelig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har godt glipp av det 4 nr av autofil?

Jeg vet jeg var litt seint ute med å betale årskontigenten 23 februar.

Den dobble utgaven (autofil og gatebil bladet sammen) kjøpte jeg selv i butikken.

Men så nå at det har kommet nytt autofil, som jeg ikke har fått i posten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.