De her måles vel i kilo utslipp ..

Anbefalte innlegg

Ikke så vedlig miljø-vennlige disse her : : klø :

 

Være tilskuer her vil få vanlig røyking til ¨fremstå som ganske sunt vil jeg tro... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel sot partiklene vi ser. er vel ikke det farligste i verden det ? :) (jeg har ikke snøring) men ser jo lite greenpeace vennlig ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel sot partiklene vi ser. er vel ikke det farligste i verden det ? :) (jeg har ikke snøring) men ser jo lite greenpeace vennlig ut :)

 

Sakset fra netter : "I følge SFT (OK, så heter det Klif nå) har man funnet sammenhenger mellom NO2-eksponering og forekomst av helseutfall som luftveis- og hjertekarsykdom og påfølgende dødelighet. Dette kan også gjelde lave konsentrasjoner over lang tid. Ingen bastante påstander, bare en rekke bekymringer. Mennesker med luftveislidelser er mer direkte, slik som Norges Astma- og Allergiforbund."

 

Dette er ved "vanlige" verdier i byer, tipper hvis dem hadde gjort noen målinger fra filmen over her at måleinstrumentene hadde "gone off the scale" , så noe særlig sunt å være publikum der tipper jeg ikke at det er.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel heller det som er MELLOM sotpartiklene som er farligst?

 

sier jo ikke at sot ikke er farlig. for det er det sikkert. men er jo mye anna "drit" inni røyken der som nok er mye mye værre.

 

artigt å se på lell da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være krefter ute og går der :)

De betonggrisene er det nok lite hjelp i dersom en av dem skulle knekke et styrestag eller få en feil med drivverket så de skjærer ut til siden.

 

Noen som vet hvor mye effekt de har?

Og hvor mye hele vogntoget veier? Tipper det er en betydelig vekt på tralla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være krefter ute og går der :)

De betonggrisene er det nok lite hjelp i dersom en av dem skulle knekke et styrestag eller få en feil med drivverket så de skjærer ut til siden.

 

Noen som vet hvor mye effekt de har?

Og hvor mye hele vogntoget veier? Tipper det er en betydelig vekt på tralla.

 

Akkurat det med sikkerheten tenkte jeg på også, de funker sikkert fint som domino-brikker i beste fall hvis noe skulle gå galt, og da med noen mennesker som flakser som filledukker opp i lufta. Nesten samme nivå på sikkerhet her som i de arabiske sladde-videoene´ : rolleyes

 

Akkurat som om det "buret" som han "starteren" står i hjlper mye hvis det skjer noe med de tonnene som passerer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.