Nye originale 9x19 Range Rover felger til S3 8L med nye dekk og adaptere selges.

Anbefalte innlegg

Finnes det adapter som gjør at de kan brukes på 5x112?

 

Det gjør det. Bare å skaffe fra 5x120 til 5x112 det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse passer også A3 8l, tt gen1, golf 4 og bora!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha hjul ikke alle andre har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ta andre hjul som delbetaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sesongen nærmer seg. Ingen som vil ha nye hjul til sesongen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver igjen:) Tøffe hjul på den rette bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norges lengste salgstråd. Har det slått deg at prisen din er feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norges lengste salgstråd. Har det slått deg at prisen din er feil?

 

Har nå solgt de to ganger hvor jeg har angret meg og bedt pent om at kjøper lar meg beholde de, så kan ikke være helt på jordet? Og de MÅ ikke selges, men blir de solgt så blir de solgt, hvis ikke blir de beholdt og brukt på S3’n min som i utgangspunktet var planen. Håper svaret var tilfredsstillende nok for deg og at du igjen klarer å sove om natta uten å måtte plages av dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, over et tastatur oppleves de fleste kommentarer som sårende - det var ikke nødvendigvis poenget. Men tråden din er det nærmeste man kommer lovlig spam og du er ikke alene :) Lykke til med videre bumping :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, over et tastatur oppleves de fleste kommentarer som sårende - det var ikke nødvendigvis poenget. Men tråden din er det nærmeste man kommer lovlig spam og du er ikke alene :) Lykke til med videre bumping :P

 

Ikke sårende, men at du sitter og irriterer deg og faktisk ikke klarte å la være å skrive en kommentar, bekymrer meg litt:/ Takk for det. Blir nok "bumpet" i lang tid fremover også da det enda er lenge til S3’n er klar:) God søndag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta det som et velmenende tips :) gratis bump og litt popcorn-tid på et ellers sivilisert forum : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.