Anbefalte innlegg

Har noe tørket polish på kanten ved glasstaket og på gummilistene ved vinduene,hva kan jeg bruke for å fjerne dette?

 

20150730_190105.jpg

 

Å har noen tips til en bra vaskehanske og microfiberhåndkle som ikke riper?

20150730_190148.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glassrens og fuktig microfille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig fornøyd med ullmitten til p&r, og til tørk er miracle dryer ganske bra.

Beetlen til dama er helt sinnsykt myk i lakken, og der bruker jeg swisswax sitt lille buffe håndkle. Tiltross for at det er lite så holder det veldig mye vann og riper ikke :) bruker det samme på polerte alukantene på futuraene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne.

Oppdraget er en bil som har MYE tørket polishrester, både på gummi og plast, men spesielt inni trange overganger mellom karroserideler, rundt dørhåndtak, langs dørlister, vinduslister osv. Jeg tenker å gjøre full runde på bilen etter dette er fjernet, så avfettinger og løsninger som tar eksisterende beskyttelse gjør ingenting. Finnes det noe som ikke krever intenst med gnikking for å få bort? Hvis ikke, hva ville dere erfarne karer bruke på de vanskelig-å-komme-til stedene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surfex hd.. eller så er blårens funker å halve blandet me vann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket blandeforhold anbefaler du da på Surfex HD? Burde jeg dynke litt og la det stå noen minutter? Burde vel også gå greit å gni forsiktig med en mikrofiberklut om det ikke løsner ved avspyling med høytrykk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du nevner du skal ha en runde på bilen etter på så er det ikke no fare å blande den 1:5/1:3 kan la den ligge på en stund.. bare pass på at den ikke tørker på lakken :) ikke no fare å gni litt etter du har spylt av vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en såpe til og spraye pads med før jeg bruker de i padwasher. Sprayet på en fille og tørket på plast og lister med polish rester på, ble borte med en gang kan se hva den heter i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det dere nevner her, funker det også på f.eks. skjermbreddere av plast? Fattern har nemlig en Volvo XC70 som det sitter polishrester på ene plastbredderen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ups... glemt helt dette bort jeg beklager ordner dette i morgen:o

 

Tore den jeg har funker også på skjermbreddere. Funker på lister og alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.