Classic gruppas mini-treff den 5.9 og 6.9 på Huseby dagene (Skedsmokorset)

Anbefalte innlegg

Lyst å vise frem bilen din nå til helga på Huseby dagene (mini utstilling). Classic gruppa har fått mulighet til å vise frem noen av våre biler fra VACN, i forbindelse med Huseby dagene på Skedsmokorset. Huseby dagene er nå på kommende helg, det vil si lørdag den 5. september og søndag 6. september.

 

Dette er et «low key» arrangement for vår del, hvor formålet er å få vist oss frem i lokalmiljøet. Hvor målet er å vise seg frem og muligens rekruttere nye medlemmer. Det er altså ikke noen tradisjonell utstilling, med vanlig premiering. Men de 2 beste bilene får hvert sitt gavekort på 1.500 kr fra VACN sin klubb shop. Alle eiere av classic biler som vises får en klubb (VACN) T-shirt.

 

Merk viktig informasjon:

Da vi står inne blandt folket og på søndag er det Barnedåp i friluft, så MÅ vi være der før kl 11:00 på lørdag og før kl 10:00 på søndag. I tillegg ingen av våre biler kan (og får) forlate arrangementet før kl 16:00 begge dager. Dette er viktig – folkens. Spesielt på søndag.

Vi ønsker å vise litt av bredden i vår klubb, så alle typer biler fra klubben kan stille (altså ikke bare classic). Er det noe som er uklart eller du lurer på så ta kontakt med hpr@vacn.no.

 

Går dette bra i år så utvider vi vår del av arrangementet neste år.

Meld dere på i denne forum tråden.

 

Morten Dybing og Hans-Peter Röder

Classic gruppa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen. Vi trenger å vise bredden i klubben vår:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å ta turen ned på lørdag. Så hvis det skulle være noe behov for en ekstra bil, så kan jeg alltids stille min til disp [emoji4]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe. Vi trenger variasjon. Er det ingen andre som vil vise frem bilen sin og fremme klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber dessverre i helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre, bilen er ikke ferdig :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. Da sees vi på lørdag!

 

Vurderer å ta turen ned på lørdag. Så hvis det skulle være noe behov for en ekstra bil, så kan jeg alltids stille min til disp [emoji4]

 

- - - Updated - - -

 

Synd. Det hadde vært hyggelig å treffes igjen. God jobb helg!

 

Jeg jobber dessverre i helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd. Den er jo über klassisk. Men jeg håper å se deg neste år...:)

 

Dessverre, bilen er ikke ferdig :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre, bilen er ikke ferdig :(

 

Har du egentlig begynt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du egentlig begynt?

 

Med hvem av dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre lavt fremmøte i dag, men i morgen er det MYE penere vær, så møt opp !

Vi er dessuten invitert til å bli med på et "rebusløp", arr: "Early Ford". Start og mål på Huseby, ca kl 10 til kl 15. En svært hyggelig rundtur med innlagte poster. Deltageravgift kr 100,- pr bil (muligens litt mer for oss), men premiering ved tilbakekomst etter innleverte resultater fra observasjoner og spørsmål under veis. Dette er typisk et "familie-arr.", ta gjerne med kloke hoder blant dine nærmeste.... Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.