Anbefalte innlegg

Noen som har en ålreit kompressor å selge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en ålreit kompressor å selge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags størrelse ser du for deg? Jeg har en relativt stor som må stelles litt med, den går billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags størrelse ser du for deg? Jeg har en relativt stor som må stelles litt med, den går billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info om den?

Hva mener du med stelles med? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info om den?

Hva mener du med stelles med? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke i hodet her. Mener tanken er på noen hundre liter, et stort stempel på kompressoren og ca 3kw motor tror jeg. Kan eventuelt sjekke det opp om du er interessert.

 

Det må muligens byttes trykk bryter og monteres ny av/på bryter. Bør nok byttes olje på kompressoren og sjekke remen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke i hodet her. Mener tanken er på noen hundre liter, et stort stempel på kompressoren og ca 3kw motor tror jeg. Kan eventuelt sjekke det opp om du er interessert.

 

Det må muligens byttes trykk bryter og monteres ny av/på bryter. Bør nok byttes olje på kompressoren og sjekke remen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke i hodet her. Mener tanken er på noen hundre liter, et stort stempel på kompressoren og ca 3kw motor tror jeg. Kan eventuelt sjekke det opp om du er interessert.

 

Det må muligens byttes trykk bryter og monteres ny av/på bryter. Bør nok byttes olje på kompressoren og sjekke remen også.

 

Ok :) såpass stor ja :)

 

Pris ser du for deg?

Send meg gjerne en PM med bilder og mere info om du får tak i :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke i hodet her. Mener tanken er på noen hundre liter, et stort stempel på kompressoren og ca 3kw motor tror jeg. Kan eventuelt sjekke det opp om du er interessert.

 

Det må muligens byttes trykk bryter og monteres ny av/på bryter. Bør nok byttes olje på kompressoren og sjekke remen også.

 

Ok :) såpass stor ja :)

 

Pris ser du for deg?

Send meg gjerne en PM med bilder og mere info om du får tak i :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 1989 atlas copco 2.2kw 3fas (220-400v) stempelkompressor m/50liters tank jeg skal selge :)

 

bråker riktignok en god del og er jo ikke det største i verden, men helt greit til hobbygarasje om man har 3fas :)

 

Stått som backupkompressor på en telenorinstallasjon. og var bare vedlikeholdt og test-kjørt fra 89 til den ble tatt i bruk av meg i 2009

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 1989 atlas copco 2.2kw 3fas (220-400v) stempelkompressor m/50liters tank jeg skal selge :)

 

bråker riktignok en god del og er jo ikke det største i verden, men helt greit til hobbygarasje om man har 3fas :)

 

Stått som backupkompressor på en telenorinstallasjon. og var bare vedlikeholdt og test-kjørt fra 89 til den ble tatt i bruk av meg i 2009

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 1989 atlas copco 2.2kw 3fas (220-400v) stempelkompressor m/50liters tank jeg skal selge :)

 

bråker riktignok en god del og er jo ikke det største i verden, men helt greit til hobbygarasje om man har 3fas :)

 

Stått som backupkompressor på en telenorinstallasjon. og var bare vedlikeholdt og test-kjørt fra 89 til den ble tatt i bruk av meg i 2009

 

Pris tenker du deg? [emoji108]🏼

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 1989 atlas copco 2.2kw 3fas (220-400v) stempelkompressor m/50liters tank jeg skal selge :)

 

bråker riktignok en god del og er jo ikke det største i verden, men helt greit til hobbygarasje om man har 3fas :)

 

Stått som backupkompressor på en telenorinstallasjon. og var bare vedlikeholdt og test-kjørt fra 89 til den ble tatt i bruk av meg i 2009

 

Pris tenker du deg? [emoji108]🏼

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

600 om du kommer å henter den :)

 

Sier ifra om det er av interesse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

600 om du kommer å henter den :)

 

Sier ifra om det er av interesse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få sett på min og tatt bilder ila dagen jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få sett på min og tatt bilder ila dagen jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.