Møkkete taktrekk-middel til dette...

Anbefalte innlegg

Har lyst taktrekk i Golfen...dette har blitt møkkete gjennom åra.Noen som har tips til produkt for å fjerne møkka? Har kikket på Bilnerden og Scandic Shine men det er så mye å velge imellom.Noen som har bra erfaring med effektive produkt?

Alternative er å ta ned taktrekket og spraylakkere det,men har lyst til å prøve å vaske det først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG Green Clean + børste + rensemaskin. :)

Har fungert flott for mange i årevis, men sikkert ett bedre produkt enn CG Green Clean på markedet uten at jeg vet hva..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt over vil disse tingene fungere, samt en drøss andre all purpose cleaners og tekstilrenser, men vær svært forsiktig med mengden du bruker. spesielt vannet i rensemaskin. Limet i taktrekket løsner fort hvis du bruker mye vann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bland ut produktet du velger å bruke, CG green clean er å anbefale, i en sprayflaske. Spray på så det akkuratt fukter, bruk tekstilbørste og jobb inn produktet.

Dra over med rensemaskin uten vann.

Ta en sprayflaske med kun vann - fukt taket og ny runde med rensemaskin.

Gjentas til du har fått ut såpen av taktrekket.

 

Da skal det litt til før limet løsner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble Green Clean,en god time å jeg fikk tatt det meste.Blir en ny runde etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Green clean er kongen av møkk() sammen med rensemaskin tok den svart sprayboks lakk fra setet i hiace'n uten at jeg hadde noe håp om at det skulle funke!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av jobben da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.