Anbefaling av clay, glass/keramisk? coating og div andre "vårengjøring" produkter

Anbefalte innlegg

Nå er jo våren her rett rundt svingen og da trenger man å få handlet litt. Jeg har DA-poleringsmaskin, S3 og S30 med riktig pads. pluss Swisswax shield og autobahn for lakk og felg pluss det vanlige vask utstyr som såpe,iron-X og rim7.

 

Tenkte å få handlet inn værtfall P21s og div andre ting jeg skulle trenge. Trenger også en anbefaling på coating. Sett litt på dette men jeg finner lite om det på nettet. Skulle gjerne ha hatt en liten guide på ting jeg kunne trengt og en guide hvordan man legger på coating =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du glasscoating alla nanolex,qtechniq, cosmic? Eller en lakkforsegler? Er litt forskjell på framgangsmåte på de forskjellige merkene,men felles er at lakk må være ren og fettfri for best heft.har mest erfaring med nanolex si3d,så hvis du vurderer den kan jeg hjelpe deg. Ellers finner du endel info på dcn.no, norsk detailerforum

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg tenker på :P Vil ha type forsegler under voksen som sies at beskytter type 1år. Finner delvis lite om type produkt som skal brukes og lignende.

 

Har spray for å fjerne fettrester av polish/div. Ser ut som nanolex kan være det jeg tenker på. Hvor kan dette kjøpes, og har du en enkel guide til påføring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanolex.no er nettsiden du kjøper på. På sidene deres ligger det PDF filer med fremgangsmåte for alle deres produkter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemicalguys fra scandicshine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.