Kreative hoder trengs: "Corner splitters" til Passat 3BG, alt. fra andre biler?

Anbefalte innlegg

Loooong shot, men: Mer sugen på å få på "hjørnsplittere" (som det så fint oversettes til) på Passaten enn ei hel leppe. Problemet er at det eneste settet jeg finner til 3BG, er grisestygge. Liker utseendet på de som man får til E46:

13701_1024.jpg

 

Har verksted med BMW-folk og prøvde på et par sånne, men ser rart ut siden man ikke kan feste de like langt "frempå" fangeren på Passaten pga den er mer buet, så da må de skjøtes for å gå hele veien tilbake mot fronthjulet (knotete forklart, jeg veit). Ikke klarer jeg å finne noen i plast heller, sånn at det er lett å skjøte de selv, samt tåler en støyt kontra f.eks glassfiber.

 

Så, er det noen som har noen lure idéer, f.eks bunnen av en annen fanger som kan kappes av og tilpasses, leppe fra en eller annen bil osv, osv? Post gjerne med bilder:)

 

Edit: Tenker selvfølgelig på deler fra en bil som kan finnes hos et bilopphuggeri - å kjøpe nye deler for å kappe i filler er ikke et alternativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen med noen lure idéer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver igjen, jeg, godt over et år seinere. Har noen idéer selv, men alltid greit med inputs. Hele lepper i ABS-plast kan også brukes/vurderes, som f.eks de som er å få til eldre Civic Type-R.

 

Og nå vurderer jeg også nye deler, sett at prisen er innenfor fornuftige rammer, mtp at dette ikke er noe som passer rett over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett på frontlepper fra Flow Design Australia? Jeg har en som er til Golf R mk7 du kan få om interessen er der, den står bare å støver ned på verkstedet uansett [emoji28][emoji28]

 

Sent fra min E6653 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, ikke før nå:P

 

Hvem av de er det du har? Definitivt av interesse, spesielt om du mener gratis (?):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du Gti cup-vinge Thomas?
http://www.kunzmann.de

 

De må må bøyes litt ved hjelp av varme, ikke riktig bue ifht på GTE fangeren, åsså må de limes på. Ble meget bra på min [emoji6][emoji6]

 

Sent fra min E6653 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg prøver desperat en gang til.

 

Funnet noen universelle, men med fraktpris på 100$ utgår de med glans - link. De hadde heller ikke mulighet for å sende med et billigere alternativ. Har leppa fra Thomas som jeg kommer til å prøve å få til noe med, men hadde vært flott med andre alternativer. Trålet Ebay, Amazon, Aliexpress, Google og alt som er, dog er de fleste sånne cupvinger som var populært på 90-tallet eller andre design som jeg ikke liker/passer Passaten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.