Anbefalte innlegg

Har diverse deler fra S4 b5 som jeg skal selge.

 

 

Tannstang komplett. kjørt ca 20000km. 2500kr

 

Takluke i glass. 2000kr

 

Plate under motor. liten sprekk, men ellers hel. 500kr.

 

y trykkrør med begge resirk ventiler. 1000kr.

 

ABS sentral. 1000kr.

 

kjølevannslange med sensor. 100kr.

 

kjølevifte rele modul. 100kr

 

skal ordne bilder. Delene bør hentes. Delene kan selges billigere desto mer en handler. Deler kan også byttes i RS2 deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av tannstang med delenummer

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av takluken.

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du fargekoden? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, usikker på fargekoden desverre. Mørk grå/svart kanskje? Er det noe spesielle deler du tenkte på? Har en frontfanger liggende og en plass, men denne har litt skader, og ligger en annen plass så må få sett over den til helgen før jeg kan gi noe svar på tilstand på denne. Skal prøve å se om jeg finner fargekoden på delene :) Ser at skjerm og bakfanger har litt lagringsriper så burde vel kanskje hatt lakk på seg. Har flere s4 b5 deler, men må få ryddet de frem til helgen. Døgnet har alt for få timer til å få unna det en ønsker. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Er dekselene og ekspansjonstanken solgt? Jeg vil gjerne ha de delene hvis du fortsatt har di.

Bor i hedmark, så blir litt langt ser jeg.. Kan du sende i posten?

 

Simen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Er dekselene og ekspansjonstanken solgt? Jeg vil gjerne ha de delene hvis du fortsatt har di.

Bor i hedmark, så blir litt langt ser jeg.. Kan du sende i posten?

 

Simen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ja!

 

Disse delene er ikke solgt nei, og kan sende de i posten om du betaler frakt :) Små deler kan sendes i posten, men større deler må hentes. Send meg en PM med adresse, så tar vi det derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ja!

 

Disse delene er ikke solgt nei, og kan sende de i posten om du betaler frakt :) Små deler kan sendes i posten, men større deler må hentes. Send meg en PM med adresse, så tar vi det derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, usikker på fargekoden desverre. Mørk grå/svart kanskje? Er det noe spesielle deler du tenkte på? Har en frontfanger liggende og en plass, men denne har litt skader, og ligger en annen plass så må få sett over den til helgen før jeg kan gi noe svar på tilstand på denne. Skal prøve å se om jeg finner fargekoden på delene :) Ser at skjerm og bakfanger har litt lagringsriper så burde vel kanskje hatt lakk på seg. Har flere s4 b5 deler, men må få ryddet de frem til helgen. Døgnet har alt for få timer til å få unna det en ønsker. Hehe

Tenkte på sjørtene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, usikker på fargekoden desverre. Mørk grå/svart kanskje? Er det noe spesielle deler du tenkte på? Har en frontfanger liggende og en plass, men denne har litt skader, og ligger en annen plass så må få sett over den til helgen før jeg kan gi noe svar på tilstand på denne. Skal prøve å se om jeg finner fargekoden på delene :) Ser at skjerm og bakfanger har litt lagringsriper så burde vel kanskje hatt lakk på seg. Har flere s4 b5 deler, men må få ryddet de frem til helgen. Døgnet har alt for få timer til å få unna det en ønsker. Hehe

Tenkte på sjørtene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aah :) har ikke funnet ut fargekoden desverre. Bilen ble hugget for mange år siden, så dette er bare deler som har blitt liggende lagret. Er a4/s4 levert i flere forskjellige svart farger? ska få ryddet frem sideskjørtene i morgen å tatt bilder av de. Helt glemt å ta bilder av de i ryddingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aah :) har ikke funnet ut fargekoden desverre. Bilen ble hugget for mange år siden, så dette er bare deler som har blitt liggende lagret. Er a4/s4 levert i flere forskjellige svart farger? ska få ryddet frem sideskjørtene i morgen å tatt bilder av de. Helt glemt å ta bilder av de i ryddingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på skjørt? [emoji4]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt prisen til 2500kr for begge 2. Er flere interesserte, så høystbydende over 2500kr pluss eventuell frakt :) skal ta noen bilder litt senere i dag å legge ut her på tråden når jeg kommer hjem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger noe? låv å komme med bud. fant et instrument også om noen skulle trenge det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde full PM i går, så om noen har prøvd å sende meg en PM er det bare å prøve igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av instrumentet?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris a?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, glemte å skrive pris. Km stand er ca 20000km. Så det er lite brukt. 1500kr+frakt tenkte jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på intercoolerene og LMM? Fra s4b5?

Hva er delenr på LMM?

Har du en fungerene map sensor delenr 038906051 eller 07890651?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intercoolere og lmm kommer fra s4 ja. Skal sjekke i morgen på Delenummeret. Har desverre ikke map sensor. Pris på intercoolere og lmm er 1500kr+frakt. Delene er blitt brukt ca 20000km.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummeret på lmm er 078 906 461 B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.