Anbefalte innlegg

Finn.no link: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83553732

 

Det er ganske vemodig, men denne bilen skal nå selges. Jeg putter for mange km på den i løpet av året.

 

Dette er jo som de fleste av dere vet et råskinn av en bil. Dette er den råeste passaten VW har produsert i mine øyne. 3,6L VR6 FSI med 300hk, 4motion og DSG kasse som har fungert perfekt i mitt eie. Det er mange eiere av kjekke biler som har sett noe lange ut i maska når den har dratt fra dem for å si det slik! Selv enkelte Tesla eiere har blitt noe sjokkerte :)

 

Foruten et H&R Monotube senkesett så er bilen original. Originalt understell følger med og kan monteres i forkant av kjøp dersom kjøper ønsker det. Senk står ikke i vognkort.

Ettermontert bluetooth handsfree integrert med bilens anlegg.

 

Bilen har nå kjørt ca.176.000km

EU ok til 2018.

Årsavgift for 2017 er betalt.

 

Den har blitt påkjørt på førerside bak i januar 2016 og alt er rettet opp hos Møller. Man kan i en gitt vinkel se fargeforskjell i sola på fangeren bak etter omlakkeringa. Men man må være heldig for å finne det :)

 

Bilen selges med full tank, EU godkjent og uten heftelser. (Det er pant i bilen nå, men dette blir sletta ved salg).

Det følger med 2 sett originale Omanyt felger med 4 vinterdekk og 4 sommerdekk (sistnevnte bør skiftes ut). OZ Futura som står på bilen nå kan følge med mot tillegg i pris. Her er det sommerdekk som holder flere sesonger til.

 

Den har noen bruksmerker, steinsprut her og der. Jeg kjenner ikke til noe rust annet enn overflate på enkelte deler i understell som vanlig.

Det har blitt gjort utbedringer for sinkslipp/rust av Erik Arnesen Bryn på de vanlige plassene.

 

Det finnes meg bekjent kun 2stk av denne bilen i Norge!

 

Denne bilen har avtagbart hengerfeste og du kan trekke opptil 2200kg med den. Det er ingen problem for denne bilen å drasse på denne vekta :)

 

Mer kan leses i tråden her: http://forum.vacn.no/showthread.php?277631-Robin-sin-quot-nye-quot-Passelat-R36

 

Litt bilder:

(det første tatt av Joackim Næss) (flere bilder i finn.no annonsen)

42FCAE80-2540-4FC1-9DAC-31CCADB12DC1.jpg

 

BC628A41-27B1-46C1-9E5A-4FE5B5CE3A7B.jpg

 

(Før senk)

A384E1D5-6E9A-49C1-B4C8-E35AC43479B9.jpg

 

FE1B67DA-90E8-4D46-8604-EE40343160D6.jpg

 

75DBF64B-9648-49F5-95DF-2085B4E40EF6.jpg

 

1B6928AB-03D3-41EA-8621-7BCB6B6C477F.jpg

 

244C4170-0D98-4815-9392-76B498D79765.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den store servicen tatt hvilket inkluderer følgende:

- Skift av motorolje/filter

- Skift av haldex olje/filter

- Skift av støv/pollenfilter

- Skift av luftfilter

- Skift av bremsevæske

 

I tillegg kommer alle de andre punktene som Møller går i gjennom som smøring av dørhengsler/stoppere, panserkrok, soltak/skinner og visuell kontroll etter lekkasjer, hvor mye bremser som er igjen, lys, understell etc.

Høyre xenonpære er død, men jeg skifter begge xenonpærene i morgen (fredag 02.09.16). Ellers var alt på stell.

 

EU blir gjort i løpet av september, før bilen selges :)

Skift av girkasseolje skal ikke gjøres før om 20.000km (hver 60.000km).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet bilen i Hokksund i dag, nydelig bil[emoji4] solgt?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet bilen i Hokksund i dag, nydelig bil[emoji4] solgt?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Sorry for tregt svar!

Den er ikke solgt enda nei.

 

Om du vurderer å kjøpe så kan vi alltids bli enige om å møtes en plass langs veien mellom Stavanger og Drammen slik at du får prøvekjørt og sett på den ordentlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg havner i samme båt som deg med en sånn bil, så jeg får nøye meg med diesel Passat og prøve å få den til å ligne[emoji6] den er virkelig fin denne bilen din altså og lett å se at det ikke er en standard Passat [emoji106]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris på finn.no nå, link i posten over :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne. Bilen er nå også EU godkjent (27.10.16) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.