2006 A6 2,7 TDI Quattro Avant 180hk Ny i Norge

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av a6'en min grunnet kjøp av ny bil.

 

Jeg er eier nr 3 på bilen og de to tidligere eierne er venner av hverandre så jeg har fått hele historikken på bilen. Bilen har fult servicehefte fra Møller Billingstad siden bilen var ny og det følger med en mappe med kvitteringer. Luftfjæring bak ble byttet i 2014 og ellers er den fulgt opp på verksted på møller Billingstad hver gang det har vært noe, til og med skift av viskerblader. Bilen har aldri vært i kollisjon, men har vært inne til rustgaranti som de fleste andre VAG biler. Bilen har 18" pirelli sommer med masse mønster, og Nokian Hakkapelitta R2 vinrdekk med mye mønster igjen. Det er montert senkestag på luftfjæring så den kan senkes inntil 80mm mer enn originalt, men kan selvfølgelig selges med originale stag på nivåsensorene. Ellers er bilen i veldig god stand og ingen feil eller mangler annet enn slakk i et stag i forstilling på venstre side foran. Dette blir reparert om jeg rekker før salg. Byttet høyre hjullager foran i juli. Bilen var eid av en dame før meg, så bilen bærer litt preg av vask med møkkete svamp og litt små merker på fangere, men må innpå for å se. Kan eventuelt utbedre disse tingene mot tillegg i pris, alt ifra lakk av fangere til hel bil. Bilen har i dag rullet 186 000km. Legger ved link til tråd for mer info.

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?283008-Min-A6-4F-2-7TDI-Quattro-Avant&p=3070584#post3070584

 

169000kr

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal innom Brynildsen Autospa til uka og jeg skal lakkere bakluke, venstre kanal og venstre forskjerm etter jeg får den igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne. Knallfin bil! rs6 frontfanger, 2011(facelift) bakfanger og OEM 10x21" Q7 hjul kan følge med mot pristillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha suveren Quattro bil før vinteren med fin historikk? Fikk igjen bilen fra shine hos Brynildsen Autospa for en uke siden. Lakkeringen av de nevnte områdene vil bli utført fortløpende.

 

Et bilde av motorrom etter en drøy uke hos Brynildsen.

 

IMG_8038.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har nå blitt programmert av Øystein Hansen og yter nå drøye 230hk og 500nm. EU godkjennes før salg og leveres med ny varmeavvisende frontrute samt lakk av bakluke, venstre kanal grunnet sinkslipp og fangere grunnet slittasje og steinsprut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senker prisen til 155000kr for en hurtigere handel. Bilen har i dag rullet drøye 199000km og skal på service om 1700km. Dette og EU blir utført før salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er vel eier nummer 5 som jeg kan se?

Sverige import, 3 eiere før deg i Norge? :-)

 

Vet du om innsug er skiftet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er vel eier nummer 5 som jeg kan se?

Sverige import, 3 eiere før deg i Norge? :-)

 

Vet du om innsug er skiftet?

 

Bilen ble importert av møller ny i fra Stockholm, så aldri vært reg i Sverige. Kun to eiere før meg, men første eier hadde den først som firmabil og kjøpte den senere ut og solgte den videre til en god venn, så kjøpte jeg den i juni 2016.

 

http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger?registreringsnummer=Br23271

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ble importert av møller ny i fra Stockholm, så aldri vært reg i Sverige. Kun to eiere før meg, men første eier hadde den først som firmabil og kjøpte den senere ut og solgte den videre til en god venn, så kjøpte jeg den i juni 2016.

 

http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger?registreringsnummer=Br23271

 

Ok! :-)

 

Vet du om innsug er skiftet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! :-)

 

Vet du om innsug er skiftet?

 

Jeg skal sjekke i kveld. Har en perm med kvitteringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen. Har fått en del bytteforslag, men er egentlig ute etter rent salg. Bytte kan være av interesse om bytteprisen er vesentlig høyere enn salgsprisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å montere Rs6 front og 9x20 ET29 fra A5 før salg. Da blir selvfølgelig prisen vesentlig høyere. Kan eventuelt følge med mot tillegg i pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.