Anbefalte innlegg

Sikkert feil plass med innlegget....

 

Noken som har gjort restaurering i Polen, og har tips til plass eg kan ta det ?? :) Helst i nærheita av Stettin

 

Er snakk om lakk, eksos, interiør, motor osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert feil plass med innlegget....

 

Noken som har gjort restaurering i Polen, og har tips til plass eg kan ta det ?? :) Helst i nærheita av Stettin

 

Er snakk om lakk, eksos, interiør, motor osv

 

Søk opp Svein Roald Grødeland på Facebook han hadde en golf 1 i Polen på full shine vet ikke om han ble helt fornøyd med finnish, men hør med han

Han er medlem i klubben og men tror ikke han fant ut hvordan han fikk forumtilgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk opp Svein Roald Grødeland på Facebook .

 

 

Har ei pause frå facebook so har ikkje tilgong der : rolleyes:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får vel det du betaler for der nede som her. Jeg vet iallefall etter hva jeg har sett av polske "restaureringer" att det skal ikke anbefales, selv til folk jeg misliker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trikset er nok å finne en kontakt som har gjort dette flere ganger, det finnes gode polske verksteder og det finnes dårlige. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får vel det du betaler for der nede som her. Jeg vet iallefall etter hva jeg har sett av polske "restaureringer" att det skal ikke anbefales, selv til folk jeg misliker :)

 

Enig tror han betalte ca 40 000 det var demontering,sveise rust,overhale motor, lakkere inni og utpå, trekke om interiør (dette var det kvalitet over) så montere sammen igjen. Lakkjobben var så som så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig tror han betalte ca 40 000

 

Største problemet er vell at eg er student og ikkje har råa til norske priser :) Har råa til polsk\litausk , har rundt 40-60k eg kan bruke på jobben. I Norge skal dei jo ha 20k for å ta lakkjobben svart og interiør delen koster jo enda meir her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkjobben var så som så.

 

Det er det du ser, hvordan er den delen av jobben du ikke ser? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vwnorge.no/index.php?PHPSESSID=cvl1cl48lat35g4t2ga8uvfa00&/topic,53177.0.html

 

Denne er restaurert i Polen.

Man skal ikke svartmale det helt,det finnes faktisk folk i andre land enn Norge som også har yrkesstolthet.Å jaggu har jeg sett en del crappy grunnarbeid og lakkering i Norge også,som ser ut som det var gjort av folk med annet enn eventyrblanding i rullingsen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at Polen ikke er noe dårligere enn Norge i disse dager. Sett både veldig bra og forferdelig dårlig arbeid fra begge land. Problemet er bare å finne de flinke gutta. Men det er et problem her i landet og. Ta en del Research før du sender bort bilen til X firma for restaurering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at Polen ikke er noe dårligere enn Norge i disse dager. Sett både veldig bra og forferdelig dårlig arbeid fra begge land. Problemet er bare å finne de flinke gutta. Men det er et problem her i landet og. Ta en del Research før du sender bort bilen til X firma for restaurering.

 

Det er jo for at det er så mange polakker som jobber i norge for tiden,så forskjellen blir fraværende[emoji23]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderte dette selv, men konklusjonen var at det knapt finnes detaljbilder av de bilene som har vært der nede og da ble jeg skeptisk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noken som har hørt om PolenRep ? Dei ligge i Stettin og det passa jo bra sida pappa bygge om skipet der nede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamle s4 ble hellakkert i polen før jeg kjøpte den. Bilen var bra når jeg kjøpte den, men etterhvert kom rustboblene frem. Det jeg har erfart er at mange kan lakkere/sprøyte meget bra. Problemet ligger i forarbeidet, der det blir slurvet. Og gjerne folk ikke vet hva de driver med.Som å sprøyte lakk direkte på reint stål. Da går det ikke lenge før rusten kommer frem igjen som på min s4. Så om jeg skulle sendt en bil til utlandet, ville jeg reist med for å kontrollere arbeidet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er snart et år siden siste innlegg i denne tråden - hva endte du opp med? Ble det tur til Polen? Jeg vurderer nemlig også å bruke PolenRep.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompisen min som sende bil til polen for lakk begynte og fort å ruste så eg hadde nok og styrt klar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev i en tidligere post her. Styr langt unna arbeid i polen om du ikke er tilstede under hele prosessen. Prisen burde vel være en klar vekker i utgangspunktet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.