Seat Leon SuperCopa cup bil selges.[SOLGT]

Anbefalte innlegg

Vinnerbil i norsk GT3 til salgs. Norgesmester de siste 3 årene.

Det er en Seat Leon Supercopa cup bil lagd av Seat sport i 2010.

Meget driftssikker bil som har fullført alle løp den har startet i de 3 årene.

 

Dette er en utrolig lettkjørt og moro bil å kjøre. Fin bil og ta steget inn i racing verdenen med!

 

Motoren er en 2.0tfsi med 301hk fra fabrikk. Min har en oppgradering fra Seat Sport som inneholder større dyser, intercooler og høytrykkspumpe. I tillegg så har bilen blitt tunet av mcchip-dkr i Tyskland som montert en original turbo med oppgradert turbinhjul og oppgradert software til 370hk og 470Nm i motor. Girkassen er 6 trinns DSG, optimalisert av Seat Sport med quickshift software.

 

Bilen er lettet en del i forhold til orginal cup versjon med dørene foran, panser, bakluke og framskjermer i carbon. Sidevinduer og bakvindu i plast. Vekt uten fører og bensin ca 1120Kg

Orginale ståldeler følger med.

 

Følger med 20 felger med brukte dekk. 10 slicks dekk og 10 regn dekk.

Noe forstillingsdeler følger med.

 

Ta kontakt for mer info.

 

Se finn annonse for bilder og forum tråd i signaturen min :)

 

http://www.finn.no/87588041

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve og selgen denne i år også! :)

Den vil nok være klar for overtakelse i oktober/november!

 

Her er det bare å slå til vist du vil ha en rask og billig bil!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulgte med på livestreamen på ignition på lørdag! Veldig spennende det siste løpet!! Hvilken bil skal du bytte til om du selger denne ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulgte med på livestreamen på ignition på lørdag! Veldig spennende det siste løpet!! Hvilken bil skal du bytte til om du selger denne ? :)

 

Ja det var et morsomt løp det! :D

Nyere bil som passer i litt mer internasjonale klasser slik at jeg kan komme meg ut av landet og konkurrere! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har med bilen til vacn treffet på Rudskogen nå til helgen så da er det muligheter for å se og sitte på en tur vist det kan være interessant med en handel! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha en morsom banebil? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.