Ønsker å kjøpe enten: S2, RS2, S4 B5, RS4 B5, S6 C5 eller S6 C4

Anbefalte innlegg

Som topic sier så er jeg på utkikk etter ny bil. Listen står over, så har du en av disse som vurderes solgt så send meg en PM :-)

Det skal IKKE være noe prosjekt, den skal være i god stand, eu-godkjent og helst ikke hjælskrudd..

 

S4 / RS4 B5 og RS2 vil bli vektlagt aller mest, men så vidt jeg vet står vell disse i garagene til eierne i påvente av bedre tider : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk den ifra deg den svarte S6 c4 avanten i trondheim?med OZ felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk den ifra deg den svarte S6 c4 avanten i trondheim?med OZ felgene?
Tydeligvis..Plutselig sto det solgt på annonsen. Enda vi hadde en avtale om å holde meg orientert, og bilen var ikke klar før om 3 uker da han var på jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ante meg at den bilen kom til å bli borte innen døgnet var gått, rett farge, godt vedlikeholdt, kvalitetsfelger og manuell kasse, han fikk vel kanskje ett bud han ikke turte la gå fra seg, har selv lett etter S4/S6 et par mnd, veldig mye ihjelkjørt å ihjelskrudd gammel drit til salgs, da særlig på facebook, hender av å til at det havner ett bra eksemplar til salgs, da gjelder det å være kjapp, å ikke minst ha pengene på bok:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ante meg at den bilen kom til å bli borte innen døgnet var gått, rett farge, godt vedlikeholdt, kvalitetsfelger og manuell kasse, han fikk vel kanskje ett bud han ikke turte la gå fra seg, har selv lett etter S4/S6 et par mnd, veldig mye ihjelkjørt å ihjelskrudd gammel drit til salgs, da særlig på facebook, hender av å til at det havner ett bra eksemplar til salgs, da gjelder det å være kjapp, å ikke minst ha pengene på bok:)
Jeg har for så vidt pengene på bok, makspris er 220-230k for den riktige bilen. Hadde han oppdatert meg på at han selger for 70k på dagen, så ville jeg bydd høyere, så ser ikke helt hvorfor han ikke holdt ord. Menmen, opp til ham..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser jeg det skal komme en rs2 for salg her på forumet, jeg mistenker den er MEGET bra..:)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe prosjekt står det jo over her: rolleyes Blir man stoppa med dette så blir det ett langtidsprosjekt..

 

Hva da prosjekt? Bilen er jo ferdig og godkjent av TüV. Trenger jo bare å betale avgifter så har bilen skilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, leste feil. Denne kommer på over 300k som er over budsjettet mitt uansett. Men står at motor er org inni, men har 500whp / 700wnm? Spørsmål om tid før rådene kommer ut å hilser på sjåføren da..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.