Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en mk1 GTI. Jo eldre jo bedre. Mest mulig original stand er å foretrekke. Ombygginger og større modifikasjoner på karosseri / motor er ikke interessant. Aller helst en bil i god stand, men prosjekt / noe uferdig bil kan også vurderes.

Bilen skal stå i utstilling hos en av Norges største VW-forhandlere, men eies privat.

Trenger ikke å være utstillingsstand / prikkfri, selvom slike biler selvsagt også er interessant.

 

Om du ikke har en selv tar jeg gjerne imot tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prosjekt, eller uferdige biler også av interesse. Må fortsatt være mest mulig original.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke pris ser du for deg ? Har en nabo som skal selge sin GTI. Usikker på hva han vil ha for den. Tidligere eid av mekaniker på møller. Han er selv bilmekaniker.

 

11902582_814068255380912_6990810058269196997_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Denne ser jo veldig bra ut på bildet. Kan du sette meg i kontakt med naboen din ?

 

Pris avhenger selvsagt av tilstand, men for en bil som er ivaretatt ( noe denne ser ut til å være ) tror jeg vi skal klare å bli enige om pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil betrakte denne som strøken. Skal ta en prat med han jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk. Da hører jeg fra deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender deg en PM med kontaktinfo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.